Problembarn, Honda CB 350 F
Fra : Jan Gregersen

Dato : 09-05-03 15:09

Hej i NG

Jeg er den lykkelige ejer af en Honda CB 350 F fra 1975. Har haft hende i 2
år, og er desværre begyndt at kigge til anden side. Hun er ikke længere så
smidig som tidligere, hendes tempo er dalet.

Topfarten er blevet dårligere med tiden, skal presses i gearene, for at få
den i op i omdrejninger. Virker som om at den er ved at være slidt,
koblingen volder mig også lidt problemer, den går meget stramt. Er det
motoren generelt der er ved at være slidt eller hvad?

Kigger i øjeblikket lidt på RD 350, har tænkt mig at renovere den gamle
Honda, nogen der har bud på hvad jeg bør starte med at kigge på, jeg læner
mest til stempel ringe, eller koblingen. Jeg mangler en
manual/instruktionsbog, så hvis der er en der har et link!!!

Jan G

Fra : Futte & Co.

Dato : 09-05-03 15:47

"Jan Gregersen" <dsl63413@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> mest til stempel ringe, eller koblingen. Jeg mangler en
> manual/instruktionsbog, så hvis der er en der har et link!!!

Hej Jan
Hvis du stiller ventiler og tænding, stiller kabuerne og putter nye tændrør
og et nyt koblingskabel på din fine årgang 1975, så spinner den sikkert
endnu et par år. Den er mere stabil end , (jeg tør næsten ikke skrive det
en RD'er.
Min egen runder 100.000 her i weekenden, og den spinner bare så det er en
fornøjelse. )
Jeg har hentet manual og andet godt på http://www.honda4fun.com/home.php

--
Jørgen , Brøndby
CB550F , den fine årgang 1975, med næsten 100.000 på klokken

Fra : Hekto

Dato : 09-05-03 18:26

In article <3ebbbf1b$0$29523$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>, Futte & Co.
says...
> Den er mere stabil end , (jeg tør næsten ikke skrive det
> en RD'er.

Man kan ikke have det sjovt, uden at have tegnebogen ope af lommen, og
få olie på fingrene!!!!
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Drømmecykel: Ducati 500 SL Pantah - Yamaha SR/SRX/SZR
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto@dkfritidmotorcykelDOTdk
http://dfm.nathue.dk/Hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Ukendt

Dato : 09-05-03 15:53

> [...]
> mest til stempel ringe, eller koblingen. Jeg mangler en
> manual/instruktionsbog, så hvis der er en der har et link!!!

På mobile.de er der masser tilsalg... De koster fra 300 - 2000 Euro - alt
efter stand...
(300 euro = 2250 kr + 2500 for benzin frem og tilbage i varevogn) ... Det er
da billige stumper ??

Mvh
Allan

Fra : Jan Gregersen

Dato : 09-05-03 17:13

Jeg prøver mig lidt frem, tak for hjælp indtil videre.

Jan G