Cobra samtale anlæg til bike-to-bike
Fra : Esben Bøll

Dato : 09-05-03 09:06

Er der nogen der har erfaringer med cobra samtale anlæg? Nu skal damen
nemlig også ud og købe mc.
Nok en lille honda CB400N

Hvordan er lydkvaliteten?
Hvad med stammestyret/ikke stemme styret.
Jeg fik nemlig en mail fra kok mc som ikke anbefaler stemme styret. de skrev
dog ikke hvorfor.
Jeg har tidligere kørt med Bearh samtale anlæg og ville helst gøre det men
har desværre ikke lige pengene til 2 komplette sæt til bike-to-bike.
Og så endelig er der nogen som har erfaring med at sætte radioerne til mcens
strøm for at lade op når man kører.

MEn ellers virker priserne da meget rigmelige ??
Det stemmestyrede koster 1495,- pr. sæt den almindelige koster 895,-
Headsæt til hjelm 500,- pr. hjelm
Bordlader 299,-
Batteripakke 199,- pr. stk

Håber der er nogen som kan give nogen gode input.

MVH Esben Bøll
XJ900 "83

Fra : Esben Bøll

Dato : 09-05-03 10:42

Jeg har også et et alan samtale anlæg fra luis.de
prisen er næsten den samme men er lydkvaliteten også.
og hvordan med batteri levetiden.
så på en gmmel tråd at cobra vist nok bruger meget strøm
og kun kan bruges nogle timer af gangen hvad med ALan
anlæget?

MVh Esben

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 09-05-03 13:04

Hvad med de radioer på www.comitel.dk ? De har jo vistnok været med i
Touring Nyt engang?

Elllers så kan de fleste PMR radioer i DK fåes med headsæt til hjelmen !
Tjek fx www.rf-connection.com eller www.mobilradio.dk
Og så fandt jeg lige denne http://www.parallel-importen.dk/shop/ som har dem
fra comitel til rimelige priser.

Mvh Thomas