Servin it up movie...
Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 08-05-03 21:20

Nogen der ved om det er muligt at hustle sig til denne film et sted på
nettet???

Oliver Bruchhaus.

Fra : Ukendt

Dato : 08-05-03 21:23

> Nogen der ved om det er muligt at hustle sig til denne film et sted på
> nettet???

Den handler om ??
motorcykler?

Mvh
Allan

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 08-05-03 21:37

"Allan" <allan (at) rasmussen.mail.FJERNEdk> skrev i en meddelelse

> Den handler om ??
> motorcykler?

Jeb.. -Det er ikke den der skumle på kazaa...
Det er med ham gutten Darius og han kammersjugger der bare har for vildt
styr på det der med sjov kørsel!

Oliver Bruchhaus.

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 08-05-03 21:41

"Oliver Bruchhaus" <x-ray@REMOVEvolcane.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeb.. -Det er ikke den der skumle på kazaa...
> Det er med ham gutten Darius og han kammersjugger der bare har for vildt

By the way...
http://www.xfactorvideo.com/Road_Extreme/xf0278.htm

Fra : Ninja Rider

Dato : 08-05-03 22:05

Hejsa

Galdninger siger jeg bare!
Mine farvoriter er nu stadig Triple Xtreme De kan derers kram så det ser
godt ud, og ik er til fare for andre!....

Mvh Emil

--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja '03
http://Kawasaki.ZX-6R.636.Ninja.dk

Fra : Ninja Rider

Dato : 08-05-03 22:08

Hejsa

> Mine farvoriter er nu stadig Triple Xtreme De kan derers kram så det ser
> godt ud, og ik er til fare for andre!....

http://www.triplextreme.net/

Mvh Emil

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 08-05-03 22:34

"Ninja Rider" <Gundersen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa

> http://www.triplextreme.net/

Hmm... Nu har jeg lige hentet de to promoer (Trailere) Der er på deres
hjemmeside... -Og der er altså to væsentlige fejl ved dem!:

1: De ligner nogle poptøser!

2: De har ingen tomrums forlængere på!

Oliver Bruchhaus.

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 08-05-03 22:15

> Hejsa
>
> Galdninger siger jeg bare!
> Mine farvoriter er nu stadig Triple Xtreme De kan derers kram så det ser
> godt ud, og ik er til fare for andre!....

Der er jo mange... Hvis vi snakker direkte galninger mener jo noget som
ghostrider...
Ellers er der jo sbfreaks - las vegas extremes - adrenalin crew... osv..

Der er nok af dem! Men det er bare den der servin it up jeg mangler... :((

Oliver Bruchhaus.