Ledningsnettet, min mc blinker til mig! ;)
Fra : Benz...

Dato : 07-05-03 08:07

Jeg står lige og skal ha gået mit ledningsnet igennem, grundet at jeg skal
ha gået hele mcén igennem. Når jeg ellers for tid! :(
Den er også begyndt at opføre sig lidt sjovt, når jeg tager på starteren.
Den gør ligesom den gør når man drejer nøglen, dvs lyser det hele op.
(kan ikke lige finde udaf om det kun er når den er kold, men der er den jo
og længere om at starte, den gør det ikke når den er startet)
Mit gæt er at det er en løs forbindelse, og så passer det jo fint med at jeg
skal ha rengjort nettet!
Nogle andre forslag til hvad det kunne være, eller hvad jeg kan gøre?

desuden: Hvor finder man noget kontakt-rens, og silicone-fedt henne? Det var
silicone-fedt det hed ikke?

mvh Jess R6 (som blinker lidt til mig når den har lyst! ;)

Fra : Leiv A. Lagestrand

Dato : 07-05-03 15:33

"Benz..." <jezzuz@yahoo.com> wrote in message
> [...]
var
> silicone-fedt det hed ikke?
>
> mvh Jess R6 (som blinker lidt til mig når den har lyst! ;)

Det høres ut som det kan være dårlig forbindelse til jord.
Bruk elektronikk rens.

Mvh.
Leiv
ZX9R B2