Hvad kan afgiften på sådan en fetter være ~
Fra : Lasse

Dato : 05-05-03 21:12

Jeg har lige været ude og prøve en tur på en Honda XRV 750 fra 92, den har
kørt 40000. Prisen på den er 22000 uden afgift, prisen er så lav fordi
den har en større kåbeskade på højre side, men ellers er den fin. Er der
nogle som har en ide om hvor stor afgiften på denne model vil være...
Snakker vi 20000 eller 35000????

Det skal lige siges, at den bare kørte pisse godt og man straks følte sig
hjemme på den.
Er der nogle, som ved hvor hvor langt sådan en køre på litteren ved
moterat kørsel???

Fra : Lasse

Dato : 05-05-03 21:13

Fra : Morten Juel

Dato : 05-05-03 21:33

Lav ?!? du kan få dem i .de for fra 14.000Dkr ! så jeg vil ikke kalde 22K
lavt der kan man få en RIGTIGT flot en i .de for de penge !
Afgiften er ca.. 2/3 af hvad de handles til herhjemme ! ;o/

Morten --- http://StarChild.dk
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i
DR350SET --- http://DR350.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : Mogens Dammand

Dato : 05-05-03 22:22

> [...]
> den har en større kåbeskade på højre side, men ellers er den fin. Er der
> nogle som har en ide om hvor stor afgiften på denne model vil være...

Til sammenligning kan jeg fortælle at jeg kom af med 28k for en 89' XL600V
med 13k på klokken.

Mogens
TA

Fra : Armand

Dato : 05-05-03 22:29

Lasse <lape82@hotmail.com> skrev i en news:b96gi2$lvf$1@abbeden.bunk.cc...
> [...]
> den har en større kåbeskade på højre side, men ellers er den fin. Er der
> nogle som har en ide om hvor stor afgiften på denne model vil være...

Standardsvaret er: 2/3 af hvad brugtprislejet er for så'en en sag!

T&S er netop begyndt at opgive hvilke prislejer tidligere indreg.'s har
været i, hvorfor du skulle prøve at kigge forbi på deres site!
½-link: toldogskat :-/

--
Armand.