Ariel diagram
Fra : Carsten Jensen

Dato : 05-05-03 15:53

Jeg har problemer med lyset på min Ariel nh 54. Er der nogen der har et
diagram eller ved hvor jeg kan finde et på nettet ?

Charlie

Fra : Jens Jessen

Dato : 05-05-03 18:54

"Carsten Jensen" <Nonnebo.slot@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har problemer med lyset på min Ariel nh 54. Er der nogen der har et
> diagram eller ved hvor jeg kan finde et på nettet ?
>
> Charlie
GT Forlag har en Owners Guide til en NH men der er ikke noget
ledningsdiagram i den.
VH
GT Forlag. gt.forlag@mail.dk

Fra : Carsten Jensen

Dato : 05-05-03 20:22

Jeg har den danske manuel til den, men der er ikke noget diagram i den.
Problemet er at lyset forsvinder når jeg starter motoren. Efter en tur er
der ikke noget strøm. Næste dag er der selv langt lys på batterispændingen.

Charlie

Jens Jessen <jens.jessen@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3eb6a52e$0$95278$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Martin

Dato : 06-05-03 06:47

"Carsten Jensen" <Nonnebo.slot@mail.dk> wrote in message
> Jeg har problemer med lyset på min Ariel nh 54. Er der nogen der har et
> diagram eller ved hvor jeg kan finde et på nettet ?
>
> Charlie

prøv at kikke på www.fmx.dk der er en der er ved at "fixe"
2 ariel'er, jeg ved ikke om han har dem med det kan da være at
han ved hvr man finder sådan noget .