Hvor langt kør I på literen?
Fra : Andrew

Dato : 04-05-03 21:14

Hej

Hurtig rundspørge:

Hvor langt kør i på literen ?

Model: Suzuki GSX-R 250
km/l: 20,5

Mvh Anders

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 04-05-03 21:25

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:b93sb8$1ei$1@sunsite.dk...
> Hej
>
> Hurtig rundspørge:
>
> Hvor langt kør i på literen ?
>
> Model: Suzuki GSX-R 250
> km/l: 20,5
>
> Mvh Anders
____________________________

Så kører du da vist pænt !?
I instruktionsbogen står der vist 18, 5 og jeg skal dælendulme godt nok køre
pænt, hvis jeg skal nå så højt op! :o/

--
Psycho Cowboy
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=234

Fra : Kim Olsen

Dato : 04-05-03 21:24

Geely Boss 150 - 35 km /literen.

Hilsen

Kim

Fra : GERT BO THORGERSEN

Dato : 05-05-03 01:50

Med en BMW R100 fra 1976, optimalt tunet, og livlig kørsel med
accelerationer meget tit, 13,5 km/lit.
Havde en anden knast i motoren for 3 år siden men den blev knust da Als
cylinderservice lavede fejlarbejde så motoren eksploderede og knastakslen
knust i 3 dele og beholdt at Als cylindeservice så jeg ikke kunne få lavet
et ny - knastproducenten var ophørt - og måtte derfor købe en knast med 4
grader længere åbningstid hvilket resulterede i benzinforbrug ændredes fra
17,5 - 18 km/lit til 13,5 km/lit. ved helt samme kørsel, og uden nogen
forskel ellers i motoren (den "nye" motor).

Gert Thorgersen

Fra : -V-

Dato : 05-05-03 03:32

"GERT BO THORGERSEN" <gbt@loxinfo.co.th> skrev:
> [...]
> knust i 3 dele og beholdt at Als cylindeservice så jeg ikke kunne få lavet

Med dit kendskab til motorer, så ville det da have været en smal sag at
dreje en selv, med de forhåndenværende midler.

Du har tidligere nævnt at dine konstruktionsarbejder var så fremragende, at
din daværende chef ødelagde dem i misundelse.
Jeg kommer jævnligt på et stort teknisk videncenter beliggende i
Lyngbyområdet, og jeg kunne da godt tænke mig at læse din opgave, hvis det
er muligt.
Der findes garanteret et eksemplar eller to af din afgangsopgave fra
Ingeniørhøjskolen, Polyteknisk Læreanstalt, eller hvor du nu er dimiteret
fra.
Hvad er titlen på din afgangsopgave?

-V-

Fra : GERT BO THORGERSEN

Dato : 05-05-03 15:42

-V- <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en

> [...]
> Der findes garanteret et eksemplar eller to af din afgangsopgave fra
> Ingeniørhøjskolen, Polyteknisk Læreanstalt, eller hvor du nu er dimiteret

Titlen på mit afgangsprojekt er "1-Cyl. 4-Takts Motorcykelmotor" af Gert Bo
Dideriksen 0350-M6E fra Københavns Teknikum som da lå inde ved
Assistenskirkegården. Den er fra efteråret 1985, altså afleveret i dec.1985.
Men de har ikke længere nogen eksemplarer af den i Ballerup hvor det nu
ligger, tror jeg, for jeg fik ihvertfald et eksemplar tilbage for nogle år
siden da jeg gik der ude til finite-element. Men jeg afleverede jo 2
dengang, 1 til læreren og en til sensor.

Jeg ville have været/være himmel henrykt hvis jeg kunne få lavet en knast
efter mine egne data, program, graf eller hvad det aktuelle firma kunne
ønske hvis jeg kunne få lavet den et sted hvor jeg kunne få lavet den ud fra
ligninger med 4 gange differentiabel før den bliver en konstant. Og altså
contra/langt fra f.eks. knastprofilen med de 2 cirkler med rette linier
imellem. Men jeg har desværre ikke kunnet finde den slags firmaer. Jeg ville
have alle muligheder for at lave min egen knast bedre end den gode jeg havde
fra Tyskland som blev delt i 3 dele da motoren eksploderede. Den som jeg fik
Als Cylinder til udtrykkeligt at love at sende delene tilbage af inden jeg
sendte motoren over til dem, men som jeg aldrig mere så. Det jeg sikkert
kunne gøre knasten bedre vedr. er problemet med flydende ventiler.

Gert Bo Thorgersen

Fra : Thomas Laursen

Dato : 04-05-03 21:30

22 km/l v. blandet kørsel
på min Kawasaki ER5

Venlig hilsen

Thomas
> Hej
>
> Hurtig rundspørge:
>
> Hvor langt kør i på literen ?
>
> Model: Suzuki GSX-R 250
> km/l: 20,5
>
> Mvh Anders

---

Fra : Thomas O'Connor

Dato : 04-05-03 21:31

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> wrote in message
> Hej
>
> Hurtig rundspørge:
>
> Hvor langt kør i på literen ?
>
> Model: Suzuki GSX-R 250
> km/l: 20,5
>
> Mvh Anders

Kører gennemsnitlig omkring 20 km/l på min lille GPX600R også ved jævn råden
kørsel.

Tom
GPX600R

Fra : MKS - 74

Dato : 04-05-03 21:35

On Sun, 4 May 2003 22:14:13 +0200, "Andrew" <andvalen@post.tele.dk>
wrote:

>Hvor langt kør i på literen ?

5-7 km/liter )

--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på:

Fra : mp12

Dato : 04-05-03 21:33

ca 18 km/l på Honda VFR750F Årg 87

Fra : Jon Larsen

Dato : 04-05-03 21:38

> Hvor langt kør i på literen ?
>
> Model: Suzuki GSX-R 250
> km/l: 20,5
>
> Mvh Anders
xxxxxxxxxxxxxxxx

Omkring 15,5 på literen ved blandet kørsel, u-justeret motor og
bagsædepassager.

--
MVH.
Jon Larsen

Fra : Moller

Dato : 04-05-03 21:38

> Hvor langt kør i på literen ?

Banditten ... 12-15km/L efter kørsel.
MZ'en.... 20-28km/L efter vejr, og kørsel.

> Model: Suzuki GSX-R 250
> km/l: 20,5

hmmm, tror du skal regne det efter en gang, det er jo mere end opgivet
:)

VH
Lars Molnit

Fra : Hans Paulin

Dato : 04-05-03 22:00

Moller wrote:

> Banditten ... 12-15km/L efter kørsel.

....kører du bare helt ekstremt råddent?

....jeg tror min - uden sammenligning i øvrigt - går længere end
15 - mener at have målt den til 18 for mange år siden, men den
har osse TSCC (Twin Swirvl Combustion Chamber) - har din ikke
dét?...
Hans
Suzuki 1100 E(Z) -82
Ved direkte mail ændres "his" til "hans"

Fra : Moller

Dato : 04-05-03 22:11

> ...kører du bare helt ekstremt råddent?

Må detsvære svare ja :( ... 1500omdr. i 5 gear osv... er helt normalt
med min kørsel, eller 2 gear med 9500omdr.... whiiiiiiiiii, og dam den
lægger sig godt i svingende...

> [...]
> 15 - mener at have målt den til 18 for mange år siden, men den
> har osse TSCC (Twin Swirvl Combustion Chamber) - har din ikke

Aner det ikke, men den har Jet-kit, Devil potte, og stillet til at den
nærmest sprøjter bensin ud af potten :) hæhæ

Men hva er det ??? kan du ikke beskrive hvor det sider, og hva det
gør...

VH
Lars Molnit

Fra : Hans Paulin

Dato : 04-05-03 22:41

Moller wrote:

> Men hva er det ??? kan du ikke beskrive hvor det sider,

....det skulle være topstykket, der er udformet på en speciel måde
(på den indvendige side i forbrændingskammeret )

> og hva det
> gør...

....det skulle hvirvle benzin / luft-blandingen bedre igennem end
et traditionelt topstykke...

....mit benzinforbrug er ca. som på min gamle CB 7½ - som jeg
husker det...

(...på begge sider af Suzuki-motoren står "TSCC"...)

Fra : Ninja Rider

Dato : 04-05-03 21:40

Hejsa

Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Pæn kørsel 18-19km/L
Ekstrem råden kørsel har jeg ikke haft den under 14km/L
Blandet kørsel 16km/L ca.

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja '03
http://Kawasaki.ZX-6R.636.Ninja.dk

Fra : Morten Poulsen

Dato : 04-05-03 21:42

> Hej
>
> Hurtig rundspørge:
>
> Hvor langt kør i på literen ?
>
> Model: Suzuki GSX-R 250
> km/l: 20,5
>
> Mvh Anders

15-16 km/l
-Morten, Ducati 900S

Fra : Nisse

Dato : 05-05-03 05:00

> Hvor langt kør i på literen ?
>
> Model: Suzuki GSX-R 250
> km/l: 20,5

Kawasaki ZRX 1200R
12 - 14 Km/l ved blandet kørsel.

Kan dog sagtens komme under

Med venlig hilsen
Rene Nielsen

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 04-05-03 21:46

> Hej
>
> Hvor langt kør i på literen ?

Hej.

Mellem 12 - 15,5 km/l

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Steen Holmgaard

Dato : 04-05-03 21:45

Tjaaa.....
ca 14 - 18 Km L. på GL1100 alt afgørende om fodpladerne skal slibes

Steno..

Fra : Jes Vestervang

Dato : 04-05-03 21:44

Andrew wrote:

> Hurtig rundspørge:
>
> Hvor langt kør i på literen ?
>
> Model: Suzuki GSX-R 250
> km/l: 20,5

Almindelig kørsel på Fazeren: 18-21 km/l
180-210 på motorvejen er den nede omkring 13 km/l.
--
mvh Jes Vestervang
FZS600 og MTX125R (ukendt økonomi)

Fra : Tobias Møller Larsen

Dato : 04-05-03 21:49

Cirka 25 KM pr. liter cola, på en almindelig trædecykel

Tobias

Fra : dots

Dato : 04-05-03 21:52

> Hej
>
> Hurtig rundspørge:
>
> Hvor langt kør i på literen ?

Model: Honda CRM125 R
ca. 18 km/l alt efter hvordan jeg kører ..

dots

Fra : BoS

Dato : 04-05-03 21:55

12-13 km/l v/ blandet kørsel...
Honda VTR
Jeg var engang oppe på 16 km/l på en lang tur, men da kørte jeg så langsomt,
at min motor næsten blev kold!

mvh Bo

Fra : Bent Erik Thomsen

Dato : 04-05-03 21:57

Andrew wrote:
> Hej
>
> Hurtig rundspørge:
>
> Hvor langt kør i på literen ?
>
> Model: Suzuki GSX-R 250
> km/l: 20,5
>
> Mvh Anders

Suzuki 1980 GS850G ved blandet kørsel
15-16 km/l
1987 BMW K100RS ved blandet kørsel (med højere gns. hastighed) 16-17
km/l

Bent Erik Thomsen
nær Aalborg
1980 Suzuki GS850GT (Skal sælges: http://www.poet.dk/bmt/index.html)
1987 BMW K100RS (Skal pudses)
1992 Golf TD(i)
bmt@poet.dk

Fra : Martin Sørensen

Dato : 04-05-03 21:56

> Hvor langt kør i på literen ?
> Model: Suzuki GSX-R 250
> km/l: 20,5

Omkring 18km/l på en Yamaha XS400 Seca ved bykørsel. Ved motorvejskørsel
ligger den nok ca. på 20km/l.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Steen Gruby

Dato : 04-05-03 22:01

On Sun, 4 May 2003 22:14:13 +0200, "Andrew" <andvalen@post.tele.dk>
wrote:

Tjaeh.

>Hvor langt kør i på literen ?

16-18 Km/l Ducati Paso.
20-22 Km/l Suzuki XN85

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
NSU Super FOX 1958
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Mogens Dammand

Dato : 04-05-03 22:12

> Hvor langt kør i på literen ?

Ca. 22km/l - Transalp

Én enkelt gang 25km/l på langtur/kedelig

Mogens
TA

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 04-05-03 22:13

> Hvor langt kør i på literen ?

mellem 15,5 og 23,5 km/l alt efter kørsel.

i 2001 havde jeg et gennemsnit på 18 km/l på 9000 km.
--
Allan(fzr600us)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=209

Fra : Lars T. Thomsen

Dato : 03-05-03 22:27

Ca. 25-28km/l i bykørsel incl. korte ture og en del koldstart.
Ca. 33km/l i mild landevejskørsel under ideelle forhold

Motorvej er som en hund i et spil kegler: Her går benzinforbruget stærkt op
(pga. vindmodstand og svag motor, der som følge let giver anledning til
sejtræk). Kører derfor helst ikke på motorvej, især ikke efter at jeg (i
stormvejr) konstaterede, at benzinforbruget røg helt ned i nærheden af 15
km/l uden af turen blev spor fornøjelig af den grund!

Hilsen
Lars
(SR250SE årgang '83)

Fra : Lars T. Thomsen

Dato : 04-05-03 22:51

Hovsa! - Jeg skal da vist snart på jagt efter et nyt Li-batteri til
bundkortet!

Hilsen
Lars

Fra : Ped

Dato : 04-05-03 22:33

GPZ 1100 ABS årg. 1997:

- rekord: 24,7 km/l
- alm. landevej: 20 - 22 km/l
- motorvej 120 - 130 km/t: ca. 18 km/l
- motorvej 170 - 180 km/t: 14,7 km/l

Jens L. Pedersen

Fra : Armand

Dato : 04-05-03 23:20

Generelt 20km/l, og forleden oppe på 22!
Har dog også være nede på 18 (da jeg skulle hurtigt hjem fra østsjælland i
nattens mulm og mørke)

--
Armand.
ZXR400

Fra : Armand

Dato : 05-05-03 09:26

Min tidligere GPZ 900 R:

Stort set altid 16 km/l

--
Armand.

Fra : Armand

Dato : 25-05-03 01:22

Armand <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en
> Generelt 20km/l, og forleden oppe på 22!

Kender i typen der skal(!) køre 320 km på en tankfuld - Om han så skal ind
og tigge 2½ liter ved en vidt fremmed for at opnå det?!
Idet jeg vil henholde mig til: §1 stk a, vil jeg nøjes med at kommentere at
så'en en sag med bensinpumpe gå'nok løber pludseligt tør

--
Armand.
(fortsættelse andetsteds)

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 04-05-03 23:32

Andrew wrote:

> Hvor langt kør i på literen ?

XJ600S Diversion

ca. 23-25 km/l ved landevejskørsel
ca 18 ved blandet kørsel
15½ km/l ved hurtig motorvejskørsel 150-160km/t

--
Tony

Fra : Pein

Dato : 04-05-03 23:45

TransAlp
18 km/l gennemsnit.

Noget kortere på motorvej, men til gengæld 18,5 - 19 normalt.
Kan godt komme op på 23, meeen...
Kan også komme ned på 11.

Mvh. Niels

Fra : Poul Dam

Dato : 05-05-03 06:00

Op til 16,5 normalt ca. 13.8 banekørsel ca.5

Poul Dam CBR 1100

Fra : Henrik Mønster

Dato : 05-05-03 07:06

Andrew <andvalen@post.tele.dk> wrote:
<snip>
> Hvor langt kør i på literen ?
<snip>
> Mvh Anders

13-16 km/l alt efter kørestil.

Honda VFR800 '99 - u.kat.

--
M.v.h. Henrik

Fra : Morten L.

Dato : 05-05-03 07:10

> Hej
>
> Hurtig rundspørge:
>
> Hvor langt kør i på literen ?
>
> Model: Suzuki GSX-R 250
> km/l: 20,5
>
> Mvh Anders

11-13 Km/l
Kawa Z650B2 (tilsyneladende benzin-kølet :-/ grrrr )

/Morten

Fra : Pcman

Dato : 05-05-03 07:34

> Hej
>
> Hurtig rundspørge:
>
> Hvor langt kør i på literen ?
>
> Model: Suzuki GSX-R 250
> km/l: 20,5
>
> Mvh Anders

Hej.
Ved kørsel med passager minimum 15-17 km pr. liter. Solokørsel max 18-20 km
pr liter.
Med venlig hilsen
Jarl
--
Honda CB 550 F 1979 - til salg
Honda CB 350`72 - som også vil prøve km pr. liter

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 05-05-03 07:57

Mellem 15-20 km/l (BB)

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : M. G. Nielsen.

Dato : 05-05-03 08:06

> Hurtig rundspørge:
>
> Hvor langt kør i på literen ?

Ved blandet kørsel 16 km/l (mest by og motorvej)

Mvh. Morten
Honda NX650 96

Fra : Anders Nielsen (RF 9~

Dato : 05-05-03 10:45

> Hvor langt kør i på literen ?

Well på en RF 900...

Jeg troede i lang tid at den altid kørte ca. 16km/liter, men det var
blot fordi jeg ikke kendte maskinen ordentligt.

Nå kan jeg komme helt ned på 12-14 på literen... til gengæld er det
sjovt

Fra : Carsten Nielsen

Dato : 05-05-03 11:15

Andrew wrote:
> Hvor langt kør i på literen ?

Det kommer an på så meget, men generelt:

15 km/L (alene, temmelig frisk kørsel
17,5 km/L (2 pers. + sidetasker, 150 km/t motorvej)
20 km/L (2 pers., alm. "kedelig" kørsel)

Det synes jeg egentlig er godt gået af en 750'er, der burde gå 14km/L
iflg. MC Revyen.

--
Carsten
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=192

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 05-05-03 11:29

næsten altid 15 km/l

Mille 2002

Lasse
Mille & Karin & Neelix

Fra : Michael

Dato : 05-05-03 11:29

> Hvor langt kør i på literen ?

Model: CB500
Km/l: 21-22 med passager

Fra : Ole Sørensen

Dato : 05-05-03 13:30

> Hvor langt kør i på literen ?

ca. 18km/l ved blandet kørsel.

Mvh /Ole
YZF-R6 ´02

Fra : Søren Nistrup

Dato : 05-05-03 14:22

18-21 km/l blandet kørsel
Søren N
Kawasaki GPX750R

Fra : Brian W.

Dato : 05-05-03 14:14

Andrew wrote:
> Hej
>
> Hurtig rundspørge:
>
> Hvor langt kør i på literen ?
>
> Model: Suzuki GSX-R 250
> km/l: 20,5
>
> Mvh Anders

yzf1000r 15 km/t

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155

http://home1.stofanet.dk/cashman

Fra : Brian W.

Dato : 05-05-03 14:44

Brian W. wrote:

> yzf1000r 15 km/t

Flot brian... 15 km/L *gg*

Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 05-05-03 15:11

Andrew wrote:
> Hej
>
> Hurtig rundspørge:
>
> Hvor langt kør i på literen ?

Honda CB750F2 '77
mellem 15,5-21 km per liter alt hvordan man åbner for hanen

--
mvh Claus

Fra : Peter Jakobsen

Dato : 05-05-03 17:54

> Hej
>
> Hurtig rundspørge:
>
> Hvor langt kør i på literen ?
>
> Model: Suzuki GSX-R 250
> km/l: 20,5
>
> Mvh Anders

yzf1000r : 15-20 km/l alt efter mit humør

--
M V H

Peter Jakobsen
YAMAHA YZF 1000 THUNDERACE
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
Join S.E.T.I@HOME today !

Fra : Allan Nielsen

Dato : 05-05-03 18:14

> Hurtig rundspørge:
>
> Hvor langt kør i på literen ?

Suzuki RF600R ´97: 14-15 km/l ved friskt tempo på motorvej , et par
kilometer mere pr liter ved rolig landevejs kørsel!
Allan Nielsen

Fra : Brian Lænø

Dato : 05-05-03 18:44

"Andrew" skrev
> Hej
>
> Hurtig rundspørge:
>
> Hvor langt kør i på literen ?
>
> Model: Suzuki GSX-R 250
> km/l: 20,5
>
> Mvh Anders

Model: Cagiva Elefant 750.
Km/L 10-19 alt efter kørsel, normalt omkring 17.

--
Brian

Fra : Hans Joergensen

Dato : 05-05-03 19:01

Andrew wrote:
> Hvor langt kør i på literen ?

ca. 15km/l

samt, 500km/l olie..

// Hans, RD350
--
http://ph33r.dk - Vejen til et fjollet liv

Fra : Pcman

Dato : 06-05-03 10:19

> ca. 15km/l
>
> samt, 500km/l olie..

Uups? Hej Hans.
Jeg mener at der står bl.a. på Hartmuth´s tyske RD site, at RD 350 kører ca
350 km på en liter olie. Hvis det er rigtigt får din motor for lidt smøring.
Mine RDér har altid kørt, så de bruger ca 1 liter olie på 350 km.

Med venlig hilsen
Jarl
--
Tidligere ejer af 3 forskellige RDér
Honda CB 550 F 1979

Fra : Hans Joergensen

Dato : 06-05-03 13:38

Pcman wrote:
> Jeg mener at der står bl.a. på Hartmuth´s tyske RD site, at RD 350 kører ca
> 350 km på en liter olie. Hvis det er rigtigt får din motor for lidt smøring.
> Mine RDér har altid kørt, så de bruger ca 1 liter olie på 350 km.

Jeg regnede ud at det svarer til ca. 2½ % .. det må da være meget fint .. ? den
smører og ryger iøvrigt ganske godt..

Jeg tror faktisk heller ikke den er over 400km/l, nu jeg tænker over
det :) ihvertfald kom jeg frem til at forbruget svarede til de 2½ %.

// Hans
--
http://www.ph33r.dk/ringdingding.mp3

Fra : Pcman

Dato : 06-05-03 15:33

[SNAP]
> Jeg tror faktisk heller ikke den er over 400km/l, nu jeg tænker over
> det :) ihvertfald kom jeg frem til at forbruget svarede til de 2½ %.

Jojo, det lyder såmænd meget fornuftigt. Jeg ved bare hvor ømfindtlige de
RDér er, hvis de ikke bliver smurt ordentligt.
Mvh
Jarl
--
Honda CB 550 F 1979
MB 207

Fra : Hans Joergensen

Dato : 06-05-03 17:02

Pcman wrote:
> Jojo, det lyder såmænd meget fornuftigt. Jeg ved bare hvor ømfindtlige de
> RDér er, hvis de ikke bliver smurt ordentligt.

Den burde vel også have brokket sig hvis den fik for lidt, jeg har
da trods alt kørt over 5000km på den.

// Hans
--
UNIX Admin søger arbejde, http://nathue.dk/?page=cv

Fra : Pcman

Dato : 06-05-03 17:30

(klip)
> Den burde vel også have brokket sig hvis den fik for lidt, jeg har
> da trods alt kørt over 5000km på den.

Jeg havde engang en MZ ETZ fra 93 med oliepumpe og elektronisk tænding. KM
12000 ved køb. Efter ca 5000 km begynder den at rasle og lyde løs i motoren.
Jeg tjekker så oliepumpen og opdager at ved fuld hane, får motoren olie som
svarer til hvad den skal have i tomgang. Så byttede jeg den til en RD 350
YPVS.

Men jo, man kan høre hvis de får for lidt olie, men så er det desværre nok
allerede for sent.

Mvh
Jarl
--
Honda CB 550 F 1979
MB 207

Fra : Post

Dato : 06-05-03 17:55

> [...]
som
> svarer til hvad den skal have i tomgang. Så byttede jeg den til en RD 350

Hej man kører vel heller ikke 5000 km uden at opdage at den får for lidt
olie.

Carsten

PS: Som vinter Mc har jeg har selv en mz samme årgang og den er justeret til
ca. 2 1/2 %
og den har nu kørt 20000 km uden problemer ang. smøring.

Fra : Pcman

Dato : 07-05-03 06:31

"Post" <Post@werner.dk> wrote in message

> Hej man kører vel heller ikke 5000 km uden at opdage at den får for lidt
> olie.

Jo da, når den er købt af en forhandler og man har fået garanti på at alt er
i orden. Det var iøvrigt min nr 2 MC og mine erfaringer var dengang
begrænsede.
Mvh
Jarl
--
Honda CB 550 F 1979
MB 207

Fra : Allan Bojesen

Dato : 05-05-03 19:19

Andrew wrote:
> Hvor langt kør i på literen ?

15 - 17 km/l

Allan Bojesen
CBR1000F

Fra : Michael F. Larsen

Dato : 05-05-03 20:12

Kawasaki ZZR600: 17-20 km/l
Suzuki GS500E: 22-28 km/l

Fra : Frank

Dato : 06-05-03 10:56

ca. 21 km/l ved jævn frisk kørsel. har engang nået 24 km/l men var da
ret tæt på at gå i stå og derefter falde i søvn...........

Frank T XT 600E (00)

Fra : J.C.Kløve

Dato : 06-05-03 11:25

I tråden: b93sb8$1ei$1@sunsite.dk,
Skrev Andrew :
> Hej
>
> Hurtig rundspørge:
>
> Hvor langt kør i på literen ?
>
> Model: Suzuki GSX-R 250
> km/l: 20,5
>
> Mvh Anders

Sådan en 16-18 km/l

--
Dun@nt
XJ600 51J

Fra : Jacob Stegelmann

Dato : 06-05-03 19:35

> Hurtig rundspørge:
>
> Hvor langt kør i på literen ?
>
> Model: Suzuki GSX-R 250
> km/l: 20,5

Hej Andrew,
Må man spørge hvad du har gjort ved den? Mener nemlig ikke at den kørte så
langt på literen da du købte.

--
Jacob GSXR 250 -dog med noget færre km/L ...faktisk kun omkring 13 når det
går godt