Hyosung V2, med 65 hk ?
Fra : John

Dato : 04-05-03 16:31

er der nogen der ved om der findes en dansk forhandler af den her SV650
kopi, som kommer fra Hyosung ( skulle efter sigende have en Suzuki motor
ombord med 65 hk )

se linket : http://www.zweiradtechnik-havergo.de/hyosung/GT600B.jpg

V.H John

Fra : Simon Jensen

Dato : 04-05-03 16:48

Det ser da meget interessant ud. (og ikke mindst prisen)
Håber at du finder frem til en dansk forhandler.

Hilsen Simon.

Fra : John

Dato : 04-05-03 18:16

"Simon Jensen" <aerotosse3nospam@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Det ser da meget interessant ud. (og ikke mindst prisen)
> Håber at du finder frem til en dansk forhandler.

hvor har du fundet en pris henne ?

John

Fra : martin

Dato : 04-05-03 17:19

Hej

Nej desværre, men jeg har læst at den vist både skulle være kvik og
velbygget - jeg turde godt kaste mig over den hvis prisen var rigtig.

Martin

Fra : John

Dato : 04-05-03 18:18

"martin" <rimos@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Nej desværre, men jeg har læst at den vist både skulle være kvik og
> velbygget - jeg turde godt kaste mig over den hvis prisen var rigtig.

Ja hvis det er i stil med Geely, så koster sådan en vel 45 - 55 K, hvis den
kom til DK

John

Fra : Peter Z

Dato : 04-05-03 18:38

"John" <kramsen@stofanet.dk> wrote in

> "martin" <rimos@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Ja hvis det er i stil med Geely, så koster sådan en vel 45 - 55 K,
> hvis den kom til DK
>
> John

de bliver importeret til sverie men ikke den model se:
http://www.kosmot.se/af.shtml

mvh

Peter Z

Fra : Esben Bøll

Dato : 05-05-03 10:45

tja på denne side står der en pris dog også at den endnu
ikke er fast.

http://www.anyway-motors.de/home.htm

en spændende cykel må man sige.

Esben Bøll
XJ900 "83

Fra : Anders Thorup

Dato : 05-05-03 11:36

"Esben Bøll" <ebo@tdc.dk> wrote in message
> tja på denne side står der en pris dog også at den endnu
> ikke er fast.
>
> http://www.anyway-motors.de/home.htm
>
> en spændende cykel må man sige.

Hvis den pris passer, så burde den havne omkring 60-65K herhjemme, og det
lyder jo ikke helt dumt

--
MVH/Best Regards
Anders Thorup