Prøve ny cykel.
Fra : Brian W.

Dato : 04-05-03 08:25

Ja så har jeg været så heldig og få lov til at lufte min kammerats Ducati
900ss idag mens han ligger syg.( opererert for diskos....) Så må vi jo se om
den er så god som han påstår, på trods af at den mangler 2 propper, og
stopper ved 200.
Opfølgning følger.

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155

http://home1.stofanet.dk/cashman

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 04-05-03 20:17

Lyder spændene. Lad os høre mere.

Skal du/I med til Fraugde i weekenden?

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Brian W.

Dato : 04-05-03 22:07

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:
> Lyder spændene. Lad os høre mere.
>
> Skal du/I med til Fraugde i weekenden?

Ja jeg kan nok lokkes til at køre ned fredag. Skal dog på arbejde lørdag
nat så jeg kører hjem igen. Men bare lige for turens skyld

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 05-05-03 12:19

Nogle kører fredag, andre lørdag. Og nogle kører hjem lørdag. Så bare sig
til, der er Raptorer der kører hele tiden... Næsten