Ang, nummerplade rammer - er i interessere~
Fra : Morten Juel

Dato : 25-03-01 22:17

Hejsa NG

Ja, jeg har jo startet det firma, som laver nummerplade rammer til MC og
45scooter, og så ville jeg høre om der er opbagning, hvis jeg laver et
parti:" (o; dk.fritid.motorcykel " eller om det er lige meget, fordi
hvis i ikke er interesseret vil jeg ikke lave et parti, og brænde inde med
dem !
Hvis jeg laver et parti i sort plast med hvis skrift, og laver 20 stk,
koster de 192,- + porto pr stk.
nogle interesserede, eller er det lige meget, jeg ved godt at det er lidt
reklame i en ikke markeds NG, men ellers ser i det jo ikke, da det er til
jer/os

Mvh
Morten
XS400 Seca

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 25-03-01 22:20

well,, det lydder da meget sjovt, og det er jo heller ikke en halv milion..

Kim

Morten Juel <mp@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:99ln71$a9m$1@sunsite.dk...

Fra : Christian Stidsen

Dato : 25-03-01 22:27

"Morten Juel" <mp@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
[KLIP]
> nogle interesserede, eller er det lige meget, jeg ved godt at det er lidt
> reklame i en ikke markeds NG, men ellers ser i det jo ikke, da det er til
> jer/os
[KLIP]
Mon ikke vi kan bære over med dig...
- det lyder jo meget interessant!

Christian

Fra : Adam Christensen

Dato : 26-03-01 10:54

"Morten Juel" <mp@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> Ja, jeg har jo startet det firma, som laver nummerplade rammer til MC og
> 45scooter, og så ville jeg høre om der er opbagning

Er du ved at lave sovs...? (sorry)

>, hvis jeg laver et
> parti:" (o; dk.fritid.motorcykel "

God ide - count me in!

--
Adam
SV650S (på gaden onsdag)

Fra : Mads Stetter

Dato : 26-03-01 15:45

KOstede de ikke kun 30,- bobs sidste gang der var nogen der blev solgt her i
gruppen?

Men hvis du ikke kan gøre det anderledes end 192,- så må det jo være prisen!

Jeg er med på 1 stk...

--
Med Venlig Hilsen
Mads Stetter

Fra : Morten Juel

Dato : 26-03-01 15:49

> KOstede de ikke kun 30,- bobs sidste gang der var nogen der blev solgt her
> gruppen?
De her er i rigtig plast, med indhug til pladen, lige som Bilernes bare en
anden form, og så med rigtigt tryk

Mvh
Morten

Fra : Rasmus Rosenquist

Dato : 26-03-01 16:03

Bare skriv mig på også!

--
Rasmus

Alle dyr er lige... Men nogen dyr er mere lige end andre!

Fra : Tim Hoffmann'

Dato : 27-03-01 09:39

>Bare skriv mig på også!
Også mig, Tak.

Mvh

Tim Hoffmann

* Se imod himlen, for i jorden kan du jo altid komme *

Fra : Morten Christensen

Dato : 26-03-01 16:53

> Hejsa NG

*snip*
> Hvis jeg laver et parti i sort plast med hvis skrift, og laver 20 stk,
> koster de 192,- + porto pr stk.
*snip*

Jeg synes det lyder ret så dyrt, set i forhold til, hvad de koster hos en
forhandler?
Jeg har hørt fra en, at de har givet under 25 kroner for sådan et stykke
"bukket plastic"

Selv om jeg mægtig gerne vil ha' sådan en plade, synes jeg det er for mange
penge at spendere på den.
Men nu er jeg jo også en fattig IT-fætter

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup

Fra : Morten Juel

Dato : 26-03-01 19:08

> [...]
> forhandler?
> Jeg har hørt fra en, at de har givet under 25 kroner for sådan et stykke

hehe, hvis bare det var så billigt, dem til biler bliver lavet i 100.000
vis, og med en anden metode.
Derfor kan man få rammer til bil til en helt anden pris !

> Selv om jeg mægtig gerne vil ha' sådan en plade, synes jeg det er for
mange
> penge at spendere på den.
> Men nu er jeg jo også en fattig IT-fætter

Hehe hvis du er IT fætter med en gsx600F så er jeg en skovtrold

mvh
Morten
XS400 Seca

Fra : Morten Christensen

Dato : 26-03-01 20:22

> Hehe hvis du er IT fætter med en gsx600F så er jeg en skovtrold
>
> mvh
> Morten
> XS400 Seca

Det er du hermed så
Jeg arbejder som netværkkonsulent/supporter hos Mobilix, og det må da vist
siges at være noget IT-fætter ?

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup

Fra : Morten Juel

Dato : 26-03-01 20:25

UPS, glemte fattig i den linie

Fra : Morten Christensen

Dato : 26-03-01 21:27

> UPS, glemte fattig i den linie

No matter what, du er stadig en stor, større og størst SKOVTROLD

Jeg har jo lige købt mc, så NU er jeg fattig *G*

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup

Fra : RadioMan

Dato : 26-03-01 18:37

Tjae, nu har vi jo osse købt en cykel til fruen, så mon ikke jeg skal have
2???

- Og hvis nu opbakningen var stor nok ( 500+ ? ) hvad blev prisen så???

--
"Everything i write will be misunderstood. Please do not be angry. I'm just
a Dumb Blonde Danish Boy"

Fra : eggert

Dato : 26-03-01 20:31

Tjo
god ide
men der er vist mange så prissss?
2 stk til mig - konen skal osse ha en.
hilsen Eggert

Fra : palle jarnbak

Dato : 26-03-01 20:35

Morten Juel wrote:

> Hejsa NG
>
> Hvis jeg laver et parti i sort plast med hvis skrift, og laver 20 stk,
> [...]

Ja tak,en til mig.Når de er klar kan du så sende en mail med giro nr , konto
nr eller hvad
du vil,så betaler jeg med glæde.
palle
k100rs

Fra : Gurli Jensen

Dato : 26-03-01 20:52

Husk også lige 1 til mig, når de er klar
Hilsen Gurli
GS1000E
guje@get2net.dk

Fra : kaldahl

Dato : 26-03-01 20:45

Hvid Skrift ??? Hvad står der på den ?
mvh
H.J.

Fra : Adam Christensen

Dato : 26-03-01 20:47

--
Adam

Fra : kaldahl

Dato : 26-03-01 20:58

OK - så fes den ind.
HJ

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 26-03-01 21:27

Den er jeg med på, bare læg en til side til mig.

Jesper
CX500

Fra : Claus

Dato : 26-03-01 22:16

Hej.

2 stk. her...Tak.

Pernille & Claus

Fra : Jes Vestervang

Dato : 26-03-01 23:05

Morten Juel wrote:

[klip]
> Hvis jeg laver et parti i sort plast med hvis skrift, og laver 20 stk,
> koster de 192,- + porto pr stk.
[klip]
Jeg er også med på en
Bliver der en mere organiseret bestilling, eller hvordan?
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Christian Stidsen

Dato : 27-03-01 00:15

"Jes Vestervang" <jesvj@mailme.dk.fjern_mig_og_punktummet> skrev i en
meddelelse news:1eeo99.as1.ln@jes.etellerandet.com...
> Morten Juel wrote:
>
> [klip]
> [klip]
> Jeg er også med på en
> Bliver der en mere organiseret bestilling, eller hvordan?

Vi kan vel finde ud af at lave en online-tilmelding, som Morten kan få
adgang til om nødvendigt...

Christian

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 26-03-01 23:58

Hej Morten.

Jeg vil også ha´en

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : dul

Dato : 27-03-01 07:17

Ås mai!

Morten / Pegaso

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 27-03-01 18:13

Morten jeg tror bare du skal lave en post, når du modtager bestilling, så
kan vi jo alle sende dig en mail når du er klar, for jeg tror efterhånden vi
er mange der er friske på ideen!