OT. Hvor dælen er dk.binaer ??
Fra : Tonny Eskesen

Dato : 25-03-01 17:54

Har prøvet på news.inet.tele.dk og sunsite og sunsite.auc ?? Hvor mon den
kan være ??
NÅ, nu er motor og erotik også væk, damn ingen babes på MC'er
hmmmmmm Prøver da bare igen imorgen.

hamselv herfra

Fra : Rene Thorarinsson

Dato : 25-03-01 17:59

Og MP3'erne forsvandt også. Er de mon løbet tør for diskplads, eller er der
nogen efter dem...?

Fra : brian jensen

Dato : 25-03-01 18:11

Fra dk.admin:

Jeg ved, at mange af jeg bruger sunsite.dk som newsserver, og det er
vi glade for, men I skal være opmærksomme på, at fra og med idag er
dk.binaer kun tilgængelig for registrerede brugere (se
http://sunsite.dk/SunSITE/info/usenet.phtml) , og fra udgangen af
måneden fjerner vi alle binære grupper totalt.

Jeg har kørt lidt statistik, og det viste sig, at ca. 98% af vores
newsreader båndbredde går til download af dk.binaer artikler - det er
over ca. 150-200Gb om dagen i snit!!! Tænk lidt over det - det svarer
til knap 300 CD'er om dagen!

SunSITE's primære formål er at støtte OpenSource udvikling og brug, og
i den forbindelse synes vi det er vigtigt med en god usenet service,
og det er fint med os, at den bruges til andet end lige OpenSource
relateret. Men det er ikke fint med os, at den bruges til (illegal)
distribution af pornografisk materiale og MP3'er.

Så vi har taget konsekvensen, og dropper nu dk.binaer totalt og vil
afvise alle binære postings. Til gengæld, så kan vi fremover tilbyde
endnu bedre service i de andre grupper i form af bedre hastigheder og
længere levetid. Muligvis introducerer vi endnu flere hierarkier.

Vi håber, at mange internet udbydere vil følge i vores fodspor, og
hjælpe til med at bevare Usenet - for i bund og grund er det det, som
det handler om! Usenet vil kollapse under sin egen vægt med den
nuværende kurs.

Med venlig hilsen,
Karsten
SunSITE.dk newsmaster

Fra : Susanne Lund Pederse~

Dato : 25-03-01 18:18

"Tonny Eskesen" <hamselv@privat.dk> skrev
> Har prøvet på news.inet.tele.dk og sunsite og sunsite.auc ?? Hvor mon
den
> kan være ??

Prøv darenet.dk - de har stadig binær-grupper, men det ser ikke ud til,
at de gemmer meddelelserne (i dk.binaer.motor) mere end et døgn oder so.

--
Susanne