Er det stens eller malerklemmen i dag
Fra : Martin Jensen

Dato : 04-05-03 07:29

Hej

Jeg er blevet lidt i tvivl, er der træf på malerklemmen eller stevns i dag.

Mvh
Martin

Fra : Steen Holmgaard

Dato : 04-05-03 08:33

"Martin Jensen" <fisdan@pc.dk> wrote in message
> Hej
>
> Jeg er blevet lidt i tvivl, er der træf på malerklemmen eller stevns i
dag.

> Mvh
> Martin

da det er den første søndag i måneden er det malerklemmen

Steen

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 04-05-03 09:40

> Hej
>
> Jeg er blevet lidt i tvivl, er der træf på malerklemmen eller stevns i
dag.

> Mvh
> Martin

Det er Malerklemmen

--
Venlig hilsen Rune
http://bandit600.netfirms.com

---

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 04-05-03 12:34

Det var smuk og solrig dag da Rune (Bandit600R) skrev
news:3eb4d1ce$0$52191$edfadb0f@dread16.news.tele.dk i dk.fritid.motorcykel:

> Det er Malerklemmen

Jeg er lige kørt den modsatte vej nede, så nu kan jeg bedre forstå at der
var så mange mc'er der kom i mod mig.
Hvordan hilser I når I møder en hel stribe mc'er? Kører I forbi dem alle
med hævet venstre hånd eller hilser I kun på de første?

--
Rune D. Jørgensen

Fra : Morten Juel

Dato : 04-05-03 14:22

> Hvordan hilser I når I møder en hel stribe mc'er? Kører I forbi dem alle
> med hævet venstre hånd

yes )

Morten --- http://StarChild.dk **som ikke var på klemmen idag, pga sygdom
;o(**
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i
DR350SET --- http://DR350.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : Hans Paulin

Dato : 04-05-03 18:21

Morten Juel wrote:

> yes )

....samme hér...
Hans
Suzuki 1100 E(Z) -82
Ved direkte mail ændres "his" til "hans"