Lyd"dæmper" til Hayabusa
Fra : Jonas Hayabusa

Dato : 03-05-03 15:18

Hej,

Er der nogen der ved om man kan få en lyddæmper der ikke "dæmper" for meget
(læs: skal gerne brøle !) til en Hayabusa - som samtidig kan fåes i 4-2, så
man bevarer begge potter...

Ses på landevejen,
Jonas

Fra : krogmc

Dato : 04-05-03 15:19

http://www.kandu.dk/

Fra : krogmc

Dato : 04-05-03 15:19

"Jonas Hayabusa" skrev d. 03-05-03 15:18 dette indlæg :
> [...]
meget
> (læs: skal gerne brøle !) til en Hayabusa - som samtidig kan fåes i

Hej Jonas
Jeg har Gforce lyddæmpere til din motorcykel og de lyder rigtig godt.
Se mere på http://www.krogmc.dk/index.php?inc=gforce/prisliste/suzuki.htm

http://www.kandu.dk/

Fra : krogmc

Dato : 04-05-03 15:19

> [...]
meget
> (læs: skal gerne brøle !) til en Hayabusa - som samtidig kan fåes i

Hej Jonas
Jeg har Gforce lyddæmpere til din mc og lyden er i top.

Fra : krogmc

Dato : 04-05-03 15:19

> [...]
meget
> (læs: skal gerne brøle !) til en Hayabusa - som samtidig kan fåes i

Hej Jonas
Jeg har Gforce lyddæmpere og de har en rigtig god lyd.
Se mere på
http://www.krogmc.dk/index.php?inc=gforce/prisliste/suzuki.htm
Ellers har jeg også noget fra TwoBrothers

http://www.kandu.dk/

Fra : krogmc

Dato : 04-05-03 15:19

Fra : Megas

Dato : 04-05-03 16:56

Gad vide om "krogmc" har nogle udstødninger han gerne vil af med.?? :D Mon
ikke ét svar havde været nok.? ;)

--
Megas

2003 Kawa ZX12 turbo, lattergas
& alkohol/vand-injection købes
bud: 500,-kr & en gammel Ford Sierra

Fra : krogmc

Dato : 06-05-03 20:57

> [...]
meget
> (læs: skal gerne brøle !) til en Hayabusa - som samtidig kan fåes i

Jeg har TwoBrothers og skal du kun bruge luddæmperne så har jeg Gforce
Se mere på www.krogmc.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Mads Stetter

Dato : 06-05-03 21:33

krogmc wrote:

> Jeg har TwoBrothers og skal du kun bruge luddæmperne så har jeg Gforce
> Se mere på www.krogmc.dk

Yeps.... dem bruger jeg også tit hjemme på det afhøvlede. Det larmer af H...
til når man giver det lud!

Forresten er det ikke så velset at reklamere for sin egen dide herinde.. så
kunne vi jo hurtigt drukne i opslag fra forhandlere der var vilde for at
sælge en go' løsning!

Så smut venligst i en opslagsgruppe!

MVH Mads Stetter

Fra : Hans Joergensen

Dato : 06-05-03 23:19

Mads Stetter wrote:
> Forresten er det ikke så velset at reklamere for sin egen dide herinde.. så
> kunne vi jo hurtigt drukne i opslag fra forhandlere der var vilde for at
> sælge en go' løsning!

Nåja, nu har jeg så allerede afsendt en større abuse-mail med ca.
mange msgid's på kandu.dk-indlæg, blandtandet indeholdende krogmc's

Så bliver det sjovt at se om TDC er lige så gode til at lukke for
newsadgang som tiscali var.

// Hans
--
RD350 YPVS - Supporting global warming since 1985

Fra : krogmc

Dato : 06-05-03 20:58

> [...]
meget
> (læs: skal gerne brøle !) til en Hayabusa - som samtidig kan fåes i

Jeg har TwoBrothers og skal du kun bruge lyddæmp. så har jeg Gforce
Se mere på www.krogmc.dk

http://www.kandu.dk/