Yamaha DT 125 LC2
Fra : Peter M

Dato : 03-05-03 13:28

Da en DT125R har et for lavt vægt/kraft forhold til at den må køres
som lille MC, er jeg begyndt at kigge lidt efter en LC2 istedet for.

Hvor mange HK har en LC2?
Hvor meget vejer en LC2?

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 03-05-03 17:02

"Peter M" <a0aberg@hotmail.com> wrote in message
> Da en DT125R har et for lavt vægt/kraft forhold til at den må køres
> som lille MC, er jeg begyndt at kigge lidt efter en LC2 istedet for.
>
> Hvor mange HK har en LC2?
> Hvor meget vejer en LC2?

Kig i dk.binaer.motor...

Thore

Fra : Claus Rittig

Dato : 03-05-03 17:54

"SmaRTrxxv" <thore_FJERN@DETTEget2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

22 hk til ca. 112kg.

Rittig

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 03-05-03 21:35

"Claus Rittig" <ClausRittig@Hotmail.Com> wrote in message
> "SmaRTrxxv" <thore_FJERN@DETTEget2net.dk> skrev i en meddelelse

> 22 hk til ca. 112kg.
>
> Rittig

Nej, det er en LC, LC-2 har 29 HK!

Fra : Boya

Dato : 04-05-03 04:53

> Nej, det er en LC, LC-2 har 29 HK!

Yamaha DT 125 LC. Den første vandkølede, uden YPVS har 16 HK.
Den anden der kom bagefter, Yamaha DT 125 LC - YPVS. Har 22 HK.

Hilsen Bo YA

Fra : Claus Rittig

Dato : 04-05-03 14:21

"Boya" <barmand7@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "SmaRTrxxv" <thore_FJERN@DETTEget2net.dk> skrev i en meddelelse

> Yamaha DT 125 LC. Den første vandkølede, uden YPVS har 16 HK.
> Den anden der kom bagefter, Yamaha DT 125 LC - YPVS. Har 22 HK.

Det er nemlig rigtigt. og YPVS-tingen hedder LC2 eller LC3.

Det er DT125R som har 29hk.

Rittig

Fra : Soren Lindholt

Dato : 05-05-03 11:00

Claus Rittig <ClausRittig@Hotmail.Com> wrote in article
<3eb51278$0$246$bc7fd3c@news.sonofon.dk>...
> Det er DT125R som har 29hk.

På en solskinsdag
--
Soren
Som netop har to 125R til salg...

Fra : RpR

Dato : 04-05-03 06:51

> Da en DT125R har et for lavt vægt/kraft forhold til at den må køres
> som lille MC, er jeg begyndt at kigge lidt efter en LC2 istedet for.

Mente da du havde kig på en DT af en art? Snakkede du da om forleden ude på
skolen mener jeg

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine