canadisk side hvor du også kan få dit mc b~
Fra : Kim Olsen

Dato : 03-05-03 10:00

Hej alle

Jeg faldt lige over denne canadiske side:

http://totalmotorcycle.web1000.com/yourbikephotos5.htm

Der kan man gratis få sit MC billede vist i et flot galleri.

(Nå ja - min Geely er der allerede)

hilsen

Kim Olsen
Geely Boss 150

Fra : John

Dato : 03-05-03 11:17

"Kim Olsen" <kim.olsen@sport.dk> skrev i en meddelelse

> http://totalmotorcycle.web1000.com/yourbikephotos5.htm
>
> Der kan man gratis få sit MC billede vist i et flot galleri.

Hvilket man faktisk også kan på www.dkfritidmotorcykel.dk

Hvad så, skal du ikke have Geely'en puttet ind her
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=128 ?

V.H John

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 03-05-03 13:26

John wrote:

> Hvilket man faktisk også kan på www.dkfritidmotorcykel.dk
>
> Hvad så, skal du ikke have Geely'en puttet ind her
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=128 ?
>
> V.H John

og på:

http://www.sportsbikerider.com/

http://www.bikepics.com/manufacturers/

--
Venlig hilsen Rune
http://bandit600.netfirms.com

---

Fra : Kim Olsen

Dato : 03-05-03 14:20

Ja. så fik jeg også "puttet" den ind der.

Fra : Mads Stetter

Dato : 03-05-03 14:36

Kim Olsen wrote:
> Ja. så fik jeg også "puttet" den ind der.

Øhh, man kan altså godt bare rette sin gamle profil!

Nu har du jo 2 profiler derinde! Sikke noget rod

MVH Mads Stetter

Fra : Kim Olsen

Dato : 03-05-03 15:51

Hej Mads

Ja sikke noget rod. Undskyld.....

Hvordan retter jeg det ? Når jeg logger ind med min nye adgangskode kan jeg
jo kun se den nye.

Den gamle skal bare slettes, da jeg har solgt CZ'eren.

Skriv evt. direkte.

Hilsen

Kim
kim.olsen@sport.dk

Fra : Mads Stetter

Dato : 03-05-03 16:20

Kim Olsen wrote:
> [...]
> kan jeg jo kun se den nye.
>
> Den gamle skal bare slettes, da jeg har solgt CZ'eren.

Ahh, kan godt se problemet... skriv hellere til Tony som har siden, han kan
nok fikse det!

Pas på med at offentliggør din email her på news, så kommer du bare til at
modtage en masse junk-mail.. opret evt. en hotmail eller anden sekundær
mail!

Go week...

MVH Mads Stetter