Ny 2004 CBR1000RR
Fra : MKS - 74

Dato : 02-05-03 22:41

Første billeder af den nye Firebladeafløser.

Foreløbige data 165 kg tør - 165 hk.

http://62.79.120.117/2004CBR_01.jpg
http://62.79.120.117/2004CBR_02.jpg

--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på:

Fra : -V-

Dato : 02-05-03 22:55

MKS - 74 wrote:
> Første billeder af den nye Firebladeafløser.
>
> Foreløbige data 165 kg tør - 165 hk.

165 hk på knasten? Dvs. ~150 på baghjulet.
Hvad er motorlayoutet?
Den har vist været oppe og vende før, men jeg kan ikke huske konklusionerne.

> http://62.79.120.117/2004CBR_01.jpg
> http://62.79.120.117/2004CBR_02.jpg

Smukt bæst. Vil det sige, at man snart kan købe en billig 954'er...?

-V-

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 02-05-03 23:53

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> 165 hk på knasten? Dvs. ~150 på baghjulet.

Hej.

Ryger der _15_ hk !, fra motor til baghjul ?

Er det normalt, det er jo næsten 10% ?

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : -V-

Dato : 02-05-03 23:56

Dennis Hellan Pedersen wrote:

> Ryger der _15_ hk !, fra motor til baghjul ?
>
> Er det normalt, det er jo næsten 10% ?

Det endelige tal kommer *helt* an på, hvilken målemetode man benytter sig
af, men 10% er ikke helt off.
Som et eksempel måler Bike (UK, maj 2000) deres Kawa ZX12R til 152 bhp, og
den bliver opgivet til 184 hk på kranken i MC-Revyen 2000.
Det er et tab på ca. 17 %, og det er måske lidt mere end gennemsnittet, men
ikke helt i skoven.

-V-

Fra : -V-

Dato : 03-05-03 01:34

Dennis Hellan Pedersen wrote:
> Ryger der _15_ hk !, fra motor til baghjul ?
>
> Er det normalt, det er jo næsten 10% ?

Fandt lige denne artikle, som underbygger min historie
(http://venus.13x.com/roadracingworld/issues/feb01/gsxr1000.htm)

Spørgsmålet om 150 vs. 165 hk er vel akademisk for de fleste, for 150 heste
er vel...tør jeg sige det?...nok.

-V-

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 04-05-03 13:19

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> writes:

> "-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hej.
>
> Ryger der _15_ hk !, fra motor til baghjul ?
>
> Er det normalt, det er jo næsten 10% ?

Ja, det er rimelig normalt. Min R1-2002 er opgivet til 152hk på
'tappen og lægger 140hk på sålen.

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen <khp@vitesse.com> DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '02 (blå/sort) Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : MKS - 74

Dato : 03-05-03 11:19

On Fri, 2 May 2003 23:55:22 +0200, "-V-" <Diplomaten@snotmail.com>
wrote:

>165 hk på knasten? Dvs. ~150 på baghjulet.

Ja - men nu får vi se,den skal indsættes i WSB '04

>Hvad er motorlayoutet?

998 R4....V-modellen er først sat til 2005 og kommer nok primært eller
i første omgang som eksotisk GP-Replica.

>Den har vist været oppe og vende før, men jeg kan ikke huske konklusionerne.

Det tidlige rygter gik på navnet RCB1000,nu øjensynlig ændret til
CBR1000RR,_uden_ Firebladenavnet

>Smukt bæst. Vil det sige, at man snart kan købe en billig 954'er...?

Hvad tror du selv

Fra : Ninja Rider

Dato : 02-05-03 23:08

Hejsa

> Foreløbige data 165 kg tør - 165 hk.

Blæret nok.

Den får da et rimeligt sprødt design.

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja '03
http://Kawasaki.ZX-6R.636.Ninja.dk

Fra : S.G

Dato : 03-05-03 01:29

Jeg holder nu satdig på GSXR-1000. Den har jo slået alt hvad der er på
markedet til d.d

Fra : MKS - 74

Dato : 03-05-03 11:21

On Sat, 3 May 2003 02:29:05 +0200, "S.G" <diller@mbox301.get2net.dk>
wrote:

>Jeg holder nu satdig på GSXR-1000. Den har jo slået alt hvad der er på
>markedet til d.d

Wake up and smell the coffee

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 03-05-03 13:23

> Wake up and smell the coffee

Ellers tak, jeg drikker ikke kaffe

--
Venlig hilsen Rune
http://bandit600.netfirms.com

---

Fra : Albert

Dato : 03-05-03 04:29

hey, min gode gamle cbr 1000 lever stadig !

LOL

Fra : Brian W.

Dato : 04-05-03 14:53

MKS - 74 wrote:
> Første billeder af den nye Firebladeafløser.
>
> Foreløbige data 165 kg tør - 165 hk.
>
> http://62.79.120.117/2004CBR_01.jpg
> http://62.79.120.117/2004CBR_02.jpg

Nice måske endelig en der kan give screwsuki lidt kamp. Måske honda er gået
lidt bort fra gadelooket/gadebehovet og endenlig har indset at det kræver en
racer til at slå en racer.

Hvad med de rygter der gik på en VFR1000RR...?? de bliver ikke til noget???

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155

http://home1.stofanet.dk/cashman

Fra : Erling Egelund

Dato : 05-05-03 14:15

"MKS - 74" <Priller@tiscali.dk> wrote in message
> Første billeder af den nye Firebladeafløser.
>
> Foreløbige data 165 kg tør - 165 hk.
>
> http://62.79.120.117/2004CBR_01.jpg
> http://62.79.120.117/2004CBR_02.jpg

Køn er den ikke IMHO, men den er måske det der skal til for at slå Ducati i
WSB?

Erling
748

Fra : MKS - 74

Dato : 06-05-03 15:57

On Fri, 02 May 2003 23:40:39 +0200, MKS - 74 <Priller@tiscali.dk>
wrote:

>Første billeder af den nye Firebladeafløser.

Populære billeder - hentet over 600 gange fra min server,hvorfra de nu
af praktiske grunde bliver fjernet,kan herefter beses på :

http://www.honda-fireblades.co.uk/Fireblade_future.htm

--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på: