justering af speedometer
Fra : Michael

Dato : 02-05-03 20:51

Hej alle

Jeg kan se her på nettet, specielt ved at søge i Tyskland at det er
muligt at justere på et digitalt speedometer. Er der et sted på nettet
hvor man evt. kan finde den pågældende software ??????

Til dem der føler sig fristet til at kommentere det moralske i det,
vil jeg med det samme sige at jeg har fået et nyt speedometer og vil
derfor stille det frem så det passer med det cyklen har kørt........

På forhånd tak....

Michael

Fra : René Rattenborg

Dato : 03-05-03 05:35

Hejsa
La hellere være med det, gem istedet det gamle, og når du så en gang skal
sælge, giver du den nye køber, det gamle speedometeret med, som bevis på at
du ikke har lavet (fusket) noget der.
MVH René

Fra : RasmusZX9R

Dato : 03-05-03 22:13

Hej Michael!
Da jeg tit gearer min 9er om købte jeg en "yellow box" fra dem her:
http://www.blackrobotics.com/
Den er nem at installere og fungerer upåklageligt.
Mvh
Rasmus ZX9R-C og ZX6R-G til salg

http://www.kandu.dk/

Fra : RasmusZX9R

Dato : 03-05-03 22:15

Ups!!
Jeg var vist for hurtigt ude.
Det var jo ikke lige det du skulle bruge..((-:
Rasmus

http://www.kandu.dk/

Fra : RacerNiels

Dato : 09-05-03 10:01

"RasmusZX9R" <RasmusZX9R.news@kandu.dk> wrote in message
> Ups!!
> Jeg var vist for hurtigt ude.
> Det var jo ikke lige det du skulle bruge..((-:

Han kan jo bare sætte den til +28% indtil pengene passer

/Niels