Omsætningstabel
Fra : Georg Lorentzen

Dato : 02-05-03 18:50

Hej!
Er der nogen, som har en omsætningstabel liggende (evt. på nettet) på
tændrør. Jeg skal bruge et NGK DR8ES-L eller tilsvarende i f.eks. champinon.
Sådan noget har man ikke mere på tankstationer.
Georg

Fra : Martin Sørensen

Dato : 02-05-03 20:06

> Er der nogen, som har en omsætningstabel liggende (evt. på nettet) på
> tændrør. Jeg skal bruge et NGK DR8ES-L eller tilsvarende i f.eks.
> champinon. Sådan noget har man ikke mere på tankstationer.

Min kører også på NGK DR8ES-L, og det svarer til Denso X24ESR-U eller
Champion RA6.
Jeg fandt det på
http://www.ngkspark.com.au/spark_plug_cross_ref_chart_index3.htm.

signing off.. Martin Sørensen