asger261@pop.k-net.dk.
Fra : Torben Hedstrøm

Dato : 02-05-03 00:14

G'dag ! .

Jeg er studerende på DTU (dvs. på adgangskursus, men det kører ), og jeg
synes (som gammel PC nørd), at det er en glimrende undskyldning til at kigge
på en bærbar... og så var det at mit øje faldt på Mac'en ... Jeg har altid
syntes at det var en interressant 'puter (er uddannet i den grafiske
branche), men kender faktisk intet til den i praksis !.
.... men inden jeg farer ud og køber én, vil jeg gerne høre jeres mening
m.h.t., hvor meget jeg kan bruge den på det videre studie. Jeg Kommer til at
læse på enten maskin´, eller elektro', og jeg er en anelse bange for at jeg
kommer til at mangle den "rigtige" software hvis jeg investerer i et
Mac-apparat ... hvad er jeres mening om den sag ??.

Iøvrigt vil jeg gerne (som komplet uvidende på de "nye" Mac'er) spørge hvor
meget hastighed jeg har brug for !, jeg har prøvet at spørge omkring, for at
sammenligne hastigheden med PC'ere (som jeg er rimeligt velbevandret i), men
svaret jeg får er meget afhængeligt af hvem jeg spørger ... vil en RAM-maxet
ibook være lige så god som en standard Powerbook, eller, eller ....??.

Håber at i kan hjælpe mig lidt på vej.

M.v.h.

Torben.

Ps. hmm, jeres server i vidst ikke helt kombatibel med min browser !!?? ...
så jeg sender mailen personligt ! ... håber at det er OK !.

Fra : -V-

Dato : 02-05-03 00:37

Torben Hedstrøm wrote:
> G'dag ! .
>
> Jeg er studerende på DTU (dvs. på adgangskursus, men det kører ),

> Håber at i kan hjælpe mig lidt på vej.

Af en gammel PC-nørd at være, så er du i denne gruppe forbløffende langt væk
fra dine kernekompetencer.

Tror du ikke, at du skulle kigge opsætningen på din proxy efter igen?
Der er vist noget helt galt, hvis din intention var at sende en privat mail.

-V-

Fra : Pcman

Dato : 02-05-03 10:12

"Torben Hedstrøm" <Torbenguzzi@wanadoo.dk> wrote in message

> [...]
RAM-maxet
> ibook være lige så god som en standard Powerbook, eller, eller ....??.

Er det en af de der nye ethanoldrevne???
I så fald ved jeg hvordan man stiller tændingstidspunktet på den!
Jeg skal bare bare lige vide om det der (RAM - maxet) du mener vej RAM -
airjetten, hvor stor diameter den har.
Sidst men ikke mindst, er drivværket med 2 eller 4 cylindre?
Håber det kommer til at køre for dig. LOOL
Mvh
Jarl
--
Honda CB 550 F 1979