DFM/PMC fælleskørsel til MC Chaufførerne p~
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 30-04-03 23:36

Hej NG,

På lørdag er der jo som sagt DFM/PMC træf/hygge/mad/øl/dæksparken i
Fredericia og vi er nogle stykker som har tænkt os at køre derover i samlet
flok.

Pimserne (PMCerne) mødes i Lyngby og kører fra "S-Huset" klokken 11.30 - se
kortet under kalenderen på www.pmc.dk hvis du vil køre med herfra.

Vi er nogle stykker fra Københavnstrup som har aftalt at mødes v. Shell
tanken på Søndre Fasanvej 90 i Valby. Vi kører derfra kl. ca. 11:15 og dem,
der har lyst kan køre med herfra.

Herefter er der aftalt et fælles opsamlingspunkt på Shell tanken i
Karlslunde (parkeringspladsen ved siden af tanken), hvor folk fra disse egne
skal være velkomne til at slutte sig til optoget. Vi kører fra tanken ca.
kl. 12-12.15 når DFM og PMC grupperne er samlet. Sørg for at være der til
tiden - eller prøv at indhente os

Herefter går turen direkte over Sjælland og over Broen. Vi holder en kort
kaffe/tisse/ryge/tanke-pause på tankstationen i Nyborg og kører herefter
direkte til Fredericia, hvor Armand vil modtage os med åbne arme, øl på køl
og en lektion om karburatorsynkronisering og justering af ventiler (nåhja ok
det var vist ønsketænkning .

Det kunne være sjovt, hvis de folk der ville køre med på turen lige meldte
ud (bare for at se hvor mange vi bliver). Obs! Det er altså ikke en
tilmelding - og vi holder ikke og venter på folk på de respektive
opsamlingspunkter (bare så I ved det).

Vel mødt!

--
Tony
Stadig få T-Shirts tilbage:

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 30-04-03 23:55

"Tony Lorentzen" <tonyFJERNDETTE@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en
meddelelse news:b8pj4a$lmt$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> ud (bare for at se hvor mange vi bliver). Obs! Det er altså ikke en
> tilmelding - og vi holder ikke og venter på folk på de respektive

Hej.

Som før skrevet, så støder jeg til karavanen, ved af/til kørsel nr: 32
Ølby

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Steffen Rasmussen

Dato : 01-05-03 09:21

Hejsa

> [...]
> kl. 12-12.15 når DFM og PMC grupperne er samlet. Sørg for at være der til

Jeg er med på Shell tanken...

-steffen

Fra : dots

Dato : 01-05-03 11:29

> [...]
>
> Herefter går turen direkte over Sjælland og over Broen. Vi holder en kort
> kaffe/tisse/ryge/tanke-pause på tankstationen i Nyborg

Har du nogen idé om, hvornår I er på tanken i Nyborg ?
Jeg kører ad landevejen fra Odsherred og kun på motorvejen over broen, men
vil da gerne hilse på jer inden i ræser videre

dots og Honda CRM125, som har det bedst på landevejen i adstadigt 80/90
tempo

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 01-05-03 14:36

"dots" <dots@tdcadsl.dk> writes:

> "Tony Lorentzen" <tonyFJERNDETTE@dkfritidmotorcykel.dk> skrev...

> Har du nogen idé om, hvornår I er på tanken i Nyborg ?

Et forsigtigt bud vil vel være omkring kl. 13 +/-.

Spørgsmålet er hvilken tank vi stopper ved. Jeg er i hvert fald ikke
sikker. Der ligger sådan noget cafeteria lige når man kommer over
broen ved det gamle færgeleje, men jeg kan ikke huske om der også er
en tank der.

Der ligger også en tank ved havnen i Nyborg, og en lidt ude ad vejen
mod Svendborg (og sikkert flere, men jeg er ikke så godt kendt i
Nyborg).

> Jeg kører ad landevejen fra Odsherred og kun på motorvejen over broen, men
> vil da gerne hilse på jer inden i ræser videre

Skal du også med til MC-Chaufførerne? Så er skaden jo ikke så stor,
hvis du ikke finder os, for så ses vi jo bare derovre.

> dots og Honda CRM125, som har det bedst på landevejen i adstadigt 80/90
> tempo

Min Bandit uden kåbe kan nu godt klare motorvejshastighed, specielt så
længe der ikke er for meget modvind. Til gengæld er den nok knap så
terrængående som din Honda

--
Jacob - www.bunk.cc
No matter where I go, the place is always called "here".

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 01-05-03 14:48

Jacob Bunk Nielsen wrote:

> Et forsigtigt bud vil vel være omkring kl. 13 +/-.

Det passer nok meget godt.

> [...]
> sikker. Der ligger sådan noget cafeteria lige når man kommer over
> broen ved det gamle færgeleje, men jeg kan ikke huske om der også er

Der ligger en stor tank (vist nok en Q8) og en McDonalds hvor man passende
kan holde ind. Det ligger vist ved afkørsel 45 så vidt jeg husker.

> Min Bandit uden kåbe kan nu godt klare motorvejshastighed, specielt så
> længe der ikke er for meget modvind. Til gengæld er den nok knap så
> terrængående som din Honda

Arh... med et par modbydelige dæk på så går det nok

Fra : dots

Dato : 01-05-03 15:55

"Tony Lorentzen" <tonyFJERNDETTE@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en
meddelelse news:b8r8ig$2ej9>
> Min Bandit uden kåbe kan nu godt klare motorvejshastighed, specielt så
>
> Arh... med et par modbydelige dæk på så går det nok

Hehe

dots

Fra : Steffen Rasmussen

Dato : 01-05-03 15:19

Hejsa

> Der ligger også en tank ved havnen i Nyborg, og en lidt ude ad vejen
> mod Svendborg (og sikkert flere, men jeg er ikke så godt kendt i
> Nyborg).

Tony, er det ikke den hvor der også ligger en "mango" kiosk (tror jeg nok
den hedder), dvs lige på venstre side når man lige er kommet over broen
(altså første afkørsel til Nyborg)..

Såvidt jeg husker mener jeg den ligger ca en ½ km til venstre når man kommer
fra Sjælland af, men det er et stykke tid siden jeg sidst har været i
Odense..
Men ihvertfald er der nogenlunde god plads der på parkeringen..

Hvor mange km er der fra start til slut ?, tænker på mht til optankning osv,
så vi ikke løber tør ½-vejs, eller om det er nødvendigt ?..

-steffen

"som ikke er rigtig god til danmarksgeografi

Fra : Armand

Dato : 01-05-03 15:42

Steffen Rasmussen <sniffer@xx@FJERNDETTEtrashcan.dk> skrev i en

> Hvor mange km er der fra start til slut ?, tænker på mht til optankning
osv,
> så vi ikke løber tør ½-vejs, eller om det er nødvendigt ?..

Danmark skulle være blevet mindre efter storebæltsbroens åbning, men fakta
er at dét kun er tidsmæssigt, for nu skal man selv transportere sig de ca.
18 km der er over Storebælt!

Jeg har erfaring for at der er under 230 km fra klubben og til
Amager-Kløvermarken og dét må også gælde den anden vej, også om der er nok
så meget modvind
Kan alle monstro ikke klare dét på en fyldt tank?

--
Armand.
(hvis 400'er (med 16-liters tank) gik på res. igår - Ved tripvisning 265km)

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 01-05-03 16:29

> [...]
er nok
> så meget modvind
> Kan alle monstro ikke klare dét på en fyldt tank?

Jooohh !, men ikke uden at gå på reserve, jeg skal fandme køre pænt,
_meget_ pænt for at nå 200 km inden der skal slås over på reserve
tanken.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 01-05-03 16:47

Dennis Hellan Pedersen wrote:

> Jooohh !, men ikke uden at gå på reserve, jeg skal fandme køre pænt,
> _meget_ pænt for at nå 200 km inden der skal slås over på reserve
> tanken.

Hvor stor er tanken på bandutten? På Divvyen er den vist nok 17 (reserve på
3.5) og jeg kørte tidligere på sæsonen 265 før jeg måtte slå den over på
reserven. Jeg er ikke klar over om de 3.5 liter reserve er inkluderet i de
17 - det tror jeg næsten. Det svarer til at jeg har kørt 19.6 km/liter
hvilket er helt ok. Jeg har haft presset den op på 22 på et tidspunkt - men
det var også ved hyggekørsel på landevej v. 70-80 km/t.

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 01-05-03 17:17

"Tony Lorentzen" <tonyFJERNDETTE@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en
meddelelse news:b8rfhj$2moi$1@news.cybercity.dk...

> Hvor stor er tanken på bandutten?

Den er på 19 liter, mener at der er 4 liter på reserven

> [...]
tidspunkt - men
> det var også ved hyggekørsel på landevej v. 70-80 km/t.

Jeg har faktisk haft min Divy, oppe på 27,3 km/l, det var på en rigtig
morfar hygge tur

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 01-05-03 19:13

Dennis Hellan Pedersen wrote:

> Jeg har faktisk haft min Divy, oppe på 27,3 km/l, det var på en rigtig
> morfar hygge tur

Damn! Det er faktisk imponerende! ... Respect. I bow in the dust

Hilsner,

Tony

Fra : Steffen Rasmussen

Dato : 01-05-03 16:50

Hejsa

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> wrote in message

> Hej.
>
> Jooohh !, men ikke uden at gå på reserve, jeg skal fandme køre pænt,
> _meget_ pænt for at nå 200 km inden der skal slås over på reserve
> tanken.

har det lidt på samme måde med min.. men ok.. vi mangler stadig at blive
rigtig dus endnu.. men alligevel, og med det blæsevejr de lover i weekenden
:(
Under alle omstændigheder regner jeg alligevel med at vi har den (måske) ½
time det tager at få fyldt op på dem der har brug for det (mig selv incl..
just in case)..

-steffen

"som glæder sig frygteligt "

Fra : Armand

Dato : 01-05-03 18:59

Dennis Hellan Pedersen <dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> skrev i en

--
Armand
(tilsyneladende forvænt af Kawasaki: GPZ'ens tankstørrelse medførte at

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 01-05-03 16:04

Steffen Rasmussen wrote:

> Tony, er det ikke den hvor der også ligger en "mango" kiosk (tror jeg
> nok den hedder), dvs lige på venstre side når man lige er kommet over
> broen (altså første afkørsel til Nyborg)..

Yup! Det er lige netop den!

> [...]
> været i Odense..
> Men ihvertfald er der nogenlunde god plads der på parkeringen..

Ja det er der nemlig. God ting, hvis vi kommer 8-12 MCere.

> Hvor mange km er der fra start til slut ?, tænker på mht til
> optankning osv, så vi ikke løber tør ½-vejs, eller om det er
> nødvendigt ?..

Fra Lyngby til Fredericia er der vel godt og vel 270 km. Så en
midtvejstankning i Nyborg er vist et udmærket sted hvis man ikke har fyldt
tanken hjemmefra.

Hilsner,

Tony

Fra : wheeler

Dato : 01-05-03 16:43

> [...]

> Fra Lyngby til Fredericia er der vel godt og vel 270 km. Så en
> midtvejstankning i Nyborg er vist et udmærket sted hvis man ikke har fyldt

[KLIP]

Hmmm jeg er inde i alvorlige overvejelser omkring MC-valg til turen...uanset
valget så rækker min radius nok ikke meget mere end 150 km (er løbet tør på
RD'eren to gange!!)

Men da jeg jo er blevet "pålagt" at køre et par timer i forvejen skulle jeg
vel have tid nok til at finde en tank i Ringsted eller omegn

Btw. Hvor meget værktøj tar I andre med?

Wheeler...som lige er ved at tjekke om min tilmelding til Top-hjælp på
RD'eren er skr. bekræftet et sted =
--
www.dkfritidmotorcykel.dk/Bernhard_Wheeler

Fra : Steffen Rasmussen

Dato : 01-05-03 17:05

Hejsa

> [...]

jeg
> vel have tid nok til at finde en tank i Ringsted eller omegn

Der er en Q8 eller Statoil (kan ikke huske hvad det er) nede ved Sorø (3-4
km før Sorø afkørslen) på motorvejen, det nemmeste vil være at tage den.
alternativt er at tage afkørsel nr 2 i Ringsted, og så enten tage turen til
Benløse (til højre) til den Statoil der ligger der (ca 1.5 km fra
motorvejen), eller til venstre og tage den Q8 der ligger henne i næste kryds
(til venstre i krydset) ca 1 km fra motorvejen....

FYI

-steffen

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 01-05-03 19:16

wheeler wrote:

> Hmmm jeg er inde i alvorlige overvejelser omkring MC-valg til
> turen...uanset valget så rækker min radius nok ikke meget mere end
> 150 km (er løbet tør på RD'eren to gange!!)

Men hvis du fylder den op i Kbh og dernæst i Nyborg så passer det vel meget
godt?

> Men da jeg jo er blevet "pålagt" at køre et par timer i forvejen
> skulle jeg vel have tid nok til at finde en tank i Ringsted eller
> omegn

Okay. Hva er den af?

> Btw. Hvor meget værktøj tar I andre med?

Jeg tager lidt med. Blandt andet en momentnøgle og lidt af det mest
nødvendige værktøj. Jeg smider topboksen på - det er altså meget rart at
kunne smide det hele ned i den

Hilsner,

Tony

Fra : Armand

Dato : 01-05-03 20:03

> Okay. Hva er den af?

Selvpiskeri over ikke at eje en R1'er/lign. :-/

--
Armand.

Fra : wheeler

Dato : 01-05-03 21:58

"Tony Lorentzen" <tonyFJERNDETTE@dkfritidmotorcykel.dk> skrev

> Okay. Hva er den af?

[KLIP]

Nå det var vist nu bare ment i sjov - derfor:

> Jeg tager lidt med. Blandt andet en momentnøgle og lidt af det mest
> nødvendige værktøj. Jeg smider topboksen på - det er altså meget rart at
> kunne smide det hele ned i den
[KLIP]

Har du plads til den ekstra motor jeg har liggende til RD'eren
Momentnøgle...hmm hvad forventer du, at skulle udføre ? - efterspænde
kæde->baghjul(?)

Har lige et par spm (til Armand), men som måske kan have alles interesse
(altså de der skal med):

1. Jeg har selvfølgelig også meldt mig til spisning - Hvorvidt jeg også
ønsker at sove, vides ikke!
Men tar for en sikkerheds skyld en sovepose med I så fald er der
madresser tilstede?

2. Mon Tophjælp kan se/kender forskel på en TDR 125 ctr. RD 350 der står jo
Yamaha på siden af dem begge og ingen kubik-angivelse =

Wheeler
--
www.dkfritidmotorcykel.dk/Bernhard_Wheeler

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 01-05-03 22:04

wheeler wrote:

> Nå det var vist nu bare ment i sjov - derfor:

Ahh...

> Har du plads til den ekstra motor jeg har liggende til RD'eren

Haha! Ehh... vi kan påspænde den

> Momentnøgle...hmm hvad forventer du, at skulle udføre ? - efterspænde
> kæde->baghjul(?)

Jeg vil bare være på den sikre side hvis der skulle være problemer. Jeg skal
lige ned i morgen og tjekke den efter for jeg synes jeg mærkede noget lidt
underligt på vej tilbage fra linien.

> 1. Jeg har selvfølgelig også meldt mig til spisning - Hvorvidt jeg
> også ønsker at sove, vides ikke!

Nej man kan jo sove når man bliver gammel eller...

> Men tar for en sikkerheds skyld en sovepose med I så fald er der
> madresser tilstede?

Det mener jeg at have hørt tidligere at der er!

> 2. Mon Tophjælp kan se/kender forskel på en TDR 125 ctr. RD 350 der
> står jo Yamaha på siden af dem begge og ingen kubik-angivelse =

Uhh.. Godt spørgsmål - tør du lade det komme an på en prøve?

Tony

Fra : Jakob

Dato : 01-05-03 22:15

Tony Lorentzen wrote:
> Uhh.. Godt spørgsmål - tør du lade det komme an på en prøve?

Jeg tror bare de kigger på nummerpladen... :-|

--
Jakob

Fra : wheeler

Dato : 01-05-03 22:54

> [...]

skal
> lige ned i morgen og tjekke den efter for jeg synes jeg mærkede noget lidt

Hmm... og derfor er din første indskydelse "jeg må ha en stor 2 kg tung
momentnøgle med på turen" (?) ))

Det skal sku nok blive en sjov tur.....

> Uhh.. Godt spørgsmål - tør du lade det komme an på en prøve?

[KLIP]

Såfremt det mod forventning bliver TDR'en jeg kommer på, så tror jeg, at jeg
medbringer en "reserve-plade" ;-o

Jeg synes RD'eren tager langt tid om at køre ordentligt på begge
cylindre...og i går aftes var det helt galt: Skifter tændspole når regnen
hører op - men tiden synes knap til den helt store
fejl-diagnosticering/afhjælpning.

Håber at Armand kan bekræfte det vedr. madresser (ville være rart ikke både
at skulle have værktøjskasse og liggeunderlag bag på TDR'en - sidstnævnte
som rager noget ud æder garanteret 10 km/t på toppen, hvilket er nok så
væsentligt hvis jeg skal nå at være på Nyborg-tanken til det tidspunkt, hvor
I andre har holdt jeres pause =

Wheeler
--
www.dkfritidmotorcykel.dk/Bernhard_Wheeler

Fra : Jacob Pedersen

Dato : 01-05-03 23:14

"wheeler" <bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> wrote in

> Håber at Armand kan bekræfte det vedr. madresser (ville være rart ikke
> både at skulle have værktøjskasse og liggeunderlag bag på TDR'en

Der er sovepladser nok til alle, men medbring selv sovepose.

--
Jacob Pedersen
http://www.mc-chaufforerne.dk

Fra : wheeler

Dato : 01-05-03 22:09

"wheeler" <bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Tony Lorentzen" <tonyFJERNDETTE@dkfritidmotorcykel.dk> skrev

[KLIP]

Vover skindet og "støder på" ved Shell Sdr. Fasanvej klokken 11.15...

Tony - min mobilos er druknet efter min regnvejrs-køretur i går aftes (havde
den i inderlommen, som man jo ellers ikke bør) - og dermed også min
telefonbog (seriøst uheldigt tidspunkt op til en Jyllandstur med
indlagte usikkerhedsmomenter). Jeg MÅ ha fat i en ny inden afgang!
Mailer du mig ikke lige dit mobilnr. tlf. nr.?

Wheeler
--
www.dkfritidmotorcykel.dk/Bernhard_Wheeler

Fra : GRISEN

Dato : 01-05-03 22:14

On Thu, 1 May 2003 20:15:31 +0200, "Tony Lorentzen" <tonyFJERNDETTE@dkfritidmotorcykel.dk> wrote:

>Jeg tager lidt med. Blandt andet en momentnøgle og lidt af det mest
>nødvendige værktøj. Jeg smider topboksen på - det er altså meget rart at
>kunne smide det hele ned i den

Er der mon nogen chance for, at du også smider et sæt startkabler i topboxen?
Man ved jo aldrig....

*
Jan

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 01-05-03 22:33

GRISEN wrote:

> Er der mon nogen chance for, at du også smider et sæt startkabler i
> topboxen?
> Man ved jo aldrig....

Jeg har ikke nogle, men hvis du har nogle så kan vi nok finde plads til dem.

Hilsner,

Tony

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 01-05-03 23:04

Tony Lorentzen" <tonyFJERNDETTE@dkfritidmotorcykel.dk> wrote in message

> Jeg har ikke nogle, men hvis du har nogle så kan vi nok finde plads til
dem.

men det har jeg så dem tager jeg da bare med for en sikkerheds skyld

--
Allan(fzr600us)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=209

Fra : GRISEN

Dato : 02-05-03 10:20

On Fri, 2 May 2003 00:04:21 +0200, Allan Jørgensen <allan.c.jorgensen@FJERNKOget2net.dk> wrote:

>men det har jeg så dem tager jeg da bare med for en sikkerheds skyld

Cool, jeg er ikke sikker på, at jeg har plads.

*
Jan

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 01-05-03 20:27

> Wheeler...som lige er ved at tjekke om min tilmelding til Top-hjælp på
> RD'eren er skr. bekræftet et sted =

Ellers så ring og hør ad hvis du ikke kan finde kviteringen... Jeg
erfarede i søndags at girokortet ikke var noget frem til mig, og jeg
derfor ikke havde fået betalt abb. rettidigt og jeg derfor skulle hoste
op med 700kr i timen hvis jeg skulle have kørt apriliaen de 240km hjem

/A

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 01-05-03 22:03

> Fra Lyngby til Fredericia er der vel godt og vel 270 km. Så en
> midtvejstankning i Nyborg er vist et udmærket sted hvis man ikke har fyldt
> tanken hjemmefra.

hmm ifølge krak er der 225 km fra lyngby til fredericia så helt så langt er
der altså ikke medmindre man selfølgelig tager landevejene :-/

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 01-05-03 22:05

Allan Jørgensen wrote:

> hmm ifølge krak er der 225 km fra lyngby til fredericia så helt så
> langt er der altså ikke medmindre man selfølgelig tager landevejene
> :-/

Ja - 270 var nok lige lidt i overkanten

Hilsner,

Tony

Fra : Armand

Dato : 02-05-03 02:09

> Ja - 270 var nok lige lidt i overkanten

I gamle dage havde vi fredericianere præcist 250 til færgen i Helsingør - Og
idag er der jo så de 18km længere imellem de yderpunkter!

--
Armand.

Fra : dots

Dato : 01-05-03 15:53

"Jacob Bunk Nielsen" <spam@bunk.cc> skrev i en meddelelse

> Et forsigtigt bud vil vel være omkring kl. 13 +/-.

Okæj

> [...]
> sikker. Der ligger sådan noget cafeteria lige når man kommer over
> broen ved det gamle færgeleje, men jeg kan ikke huske om der også er

Det er der, jeg har været derinde en del gange efterhånden. For at få varmen
over en kop kaffe - brrr ... det var nogle kolde ture.

> Skal du også med til MC-Chaufførerne?

Jeps

> Min Bandit uden kåbe kan nu godt klare motorvejshastighed, specielt så
> længe der ikke er for meget modvind. Til gengæld er den nok knap så
> terrængående som din Honda

Jeg har da ræset lidt på motorvej, men får sg ondt i ryggen af vindpresset
og den ryster jo osse lidt med knopdækkene på

dots

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 01-05-03 18:17

"wheeler" <bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> writes:

> Men da jeg jo er blevet "pålagt" at køre et par timer i forvejen skulle jeg
> vel have tid nok til at finde en tank i Ringsted eller omegn

Af hvem?

> Btw. Hvor meget værktøj tar I andre med?

Jeg har den indbyggede "værktøjskasse" fra Banditten med. Næppe noget
du kan skrue ret meget RD med :-\

--
Jacob - www.bunk.cc
McDonald's -- Because you're worth it.

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 01-05-03 18:22

"dots" <dots@tdcadsl.dk> writes:
> "Jacob Bunk Nielsen" <spam@bunk.cc> skrev...

> Det er der, jeg har været derinde en del gange efterhånden. For at få varmen
> over en kop kaffe - brrr ... det var nogle kolde ture.

Du må hellere holde dig til hvad Tony skriver. Jeg tror vi udnævner
ham til anfører, da han har lovet at tage tanktaske med tilhørende
kort og kortlomme med.

Ellers er folk i gruppen velkomne til at sende mig en email, hvis de
vil have mit mobilnummer i forbindelse med turen (jeg er ikke så glad
for at skrive det her i gruppen), men jeg kan selvsagt kun svare når
vi holder stille.

--
Jacob - www.bunk.cc
Save gas, don't eat beans.

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 01-05-03 14:29

"Tony Lorentzen" <tonyFJERNDETTE@dkfritidmotorcykel.dk> writes:

> [...]
> ud (bare for at se hvor mange vi bliver). Obs! Det er altså ikke en
> tilmelding - og vi holder ikke og venter på folk på de respektive

Jeg kører med fra Lyngby.

--
Jacob - www.bunk.cc
Cheer Up! Things are getting worse at a slower rate.

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 01-05-03 18:07

Tony Lorentzen
skrev i news:b8pj4a$lmt$1@news.cybercity.dk
> Hej NG,
>
> På lørdag er der jo som sagt DFM/PMC træf/hygge/mad/øl/dæksparken i
> Fredericia og vi er nogle stykker som har tænkt os at køre derover i
> samlet flok.
snip
> Vel mødt!

Havde overvejet at dukke op, men kan ikke få det til at passe sammen med
et vikingarrangement omkring Ribe Jaja, jeg ved det godt: De vilde
er de værste.

Go´ fest!

--
Mfh - Arne Lorenzen - FZS 600
www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=183

Fra : Steffen Rasmussen

Dato : 01-05-03 23:30

Hejsa

"Arne Lorenzen" <alonospam@esenet.dk> wrote in message

> Havde overvejet at dukke op, men kan ikke få det til at passe sammen med
> et vikingarrangement omkring Ribe Jaja, jeg ved det godt: De vilde
> er de værste.

Hehe, det lyder nu ellers spændende nok i sig selv.. altså det vikinge
ting.. men jeg er nu lidt glad for at det ikke er mig der skal bo i
selvbyggede hytter

God fornøjelse til dig også...

-steffen

Fra : Christian Knudsen

Dato : 01-05-03 21:35

> [...]
> ud (bare for at se hvor mange vi bliver). Obs! Det er altså ikke en
> tilmelding - og vi holder ikke og venter på folk på de respektive

Jeg støder måske til ved Nyborg.....

mvmch
christian, der skal på damebesøg natten forinden.....