Ang påkørsel bag fra på MC...
Fra : Ninja Rider

Dato : 30-04-03 21:49

Hejsa

Her er et billede der passer til tideligere nævnt tekst:
http://www.sportbikerider.us/Sportbike_Rider/Pictures5/ACF13E%2Ejpg

:)

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja '03
http://Kawasaki.ZX-6R.636.Ninja.dk

Fra : Morten Juel

Dato : 30-04-03 21:59

> Her er et billede der passer til tideligere nævnt tekst:
> http://www.sportbikerider.us/Sportbike_Rider/Pictures5/ACF13E%2Ejpg

hehe godt nok er jeg træt, men det der er ikke en virago ))))

Morten --- http://StarChild.dk
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i
DR350SET --- http://DR350.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : Jake

Dato : 30-04-03 22:02

> hehe godt nok er jeg træt, men det der er ikke en virago ))))

10 point til den unge dansker for den kvikke observation

/Jake

Fra : Morten Juel

Dato : 01-05-03 14:22

> 10 point til den unge dansker for den kvikke observation

er hermed skrevet i bonus bogen, ved 100point får en et gratis indlæg på NG
står der ! ;-P

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 30-04-03 22:20

"Morten Juel" <MP@stofanet.invalid> skrev i en meddelelse

> hehe godt nok er jeg træt, men det der er ikke en virago ))))

-Det er sgu da en af de der virago -R-
Har i aldrig hørt om dem før???

Oliver Bruchhaus
-Der vidst hellere må hoppe i sengen før at han bliver overtræt! -For
sent!

Fra : Futte & Co.

Dato : 01-05-03 07:54

"Oliver Bruchhaus" <x-ray@REMOVEvolcane.dk> wrote in message

> "Morten Juel" <MP@stofanet.invalid> skrev i en meddelelse

> -Det er sgu da en af de der virago -R-
> Har i aldrig hørt om dem før???

D e e t............... er ikke helt nemt lie å se det, med den rodede
baggrund.
Er du sikker på det ikke er en tidlig -ZH- model fra forrige år-tusinde

--
Jørgen , Brøndby
CB550F , den fine årgang 1975

Fra : Morten Juel

Dato : 01-05-03 14:22

> -Det er sgu da en af de der virago -R-
> Har i aldrig hørt om dem før???

hehe en Virago-R ) det må da være det man kalder en ægte streetfighter
)

Fra : Ninja Rider

Dato : 01-05-03 09:47

Hejsa

> hehe godt nok er jeg træt, men det der er ikke en virago ))))

Nej, men den har da kilet sig fast!

Mvh Emil

Fra : Ukendt

Dato : 30-04-03 22:04

> Her er et billede der passer til tideligere nævnt tekst:
> http://www.sportbikerider.us/Sportbike_Rider/Pictures5/ACF13E%2Ejpg

Wow... You're right...

Mvh
Allan

Fra : Michael

Dato : 05-05-03 22:25

Hej Emil.

Ninja Rider skriver:

> Hejsa
>
> Her er et billede der passer til tideligere nævnt tekst:
> http://www.sportbikerider.us/Sportbike_Rider/Pictures5/ACF13E%2Ejpg

Tjaa, hvad skal jeg sige. Farven på bilen passer godt nok, det skulle
bare være en BMV. Og Mc`en skulle være en Virago...

Så passer det skræmmende godt.......

Har i øvrigt fået dommen på min Virago.

Nyt stel, og alt hvad der er bag ved sædet skal også skiftes. Mht.
kardan var de ikke sikre.

Mvh.
Michael.

Som for tiden kun kører Øvert 45.......