Stjålet nr. plade (Kbh. omr.)
Fra : Bent Andersen

Dato : 30-04-03 17:02

Hej NG

Håber i kan hjælpe mig.
Jeg er ikke den store forfatter, men læser med jævne mellemrum denne grp.

Natten mellem Tir. d 29 og Ons. d 30 Blev min nr. plade stjålet fra min MC,
parkeret i Hvidovre Nord.

Reg nr EJ 18 366 (Suzuki GS500)

Selve cyklen står, som sådan, stadig fint og uberørt.
Alarmen har været aktiv på et tidspunkt, men hverken jeg eller mine naboer
har hørt noget.
Det var i morges jeg opdage tyveriet, så jeg måtte ta bilen på arbejde
istedet.
Det er anmeldt til Politiet.

Jeg kan træffes på mail eller mobil
b.andersen@myrealbox.com
mobil 4055 4704

Dusør gives, da jeg ellers skal via motorkontoret og blive 590,- kr
fattigere.

mvh
Bent Andersen

Fra : Buck

Dato : 01-05-03 10:19

Bent Andersen wrote:
> [...]
> har hørt noget.
> Det var i morges jeg opdage tyveriet, så jeg måtte ta bilen på arbejde

Det er da din mc der selv har gemt pladen for dig så den ikke skulle ud og
køre i det pis-regnvejr
--
/Buck
CB 550 F1 '75