Endelig igennem hele møllen
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 30-04-03 10:16

Så har jeg endelig været til vurdering, hos FDM hallerne i Aalborg.

Flinke mennesker, kan man da roligt kalde de tre gutter der går og tager
notater om køretøjet.
De var snaksagelige, og den ene brugte mere tid på at stille spørgsmål om
mit DK.FRITID.MOTORCYKEL skilt, end at vurdere motorcyklen :)
Nå , men de gik den igennem på godt 5 minutter, hvorefter jeg viste dem en
liste med de ting jeg syntes var i vejen (ting de faktisk ik selv havde
set ). Vi snakkede så lidt frem og tilbage om markedspris kontra den pris
jeg indtil nu havde givet, hvortil den ene svarede at han havde set priser
på op mod 30000kr .. Jahh hos forhandlere, men det er bl.a. også dem som de
vudere ud fra, fik jeg så lige afvide.
Mente dog alligevel at jeg havde givet et for højt depositum eftersom jeg
måtte regne det for at være på en cykel der i det mindste havde samme farve
sæde og kåbe-dele.. :) Det kunne de jo godt se, og noterede lidt videre..

Så det bliver da enormt spændende at se hvad de kom frem til :)

Mvh Thomas - Som nu er igennem samtlige processer for at få en skide
motorcykel til Danmark på plader.

Fra : Ukendt

Dato : 30-04-03 12:48

> Så det bliver da enormt spændende at se hvad de kom frem til :)
>
> Mvh Thomas - Som nu er igennem samtlige processer for at få en skide
> motorcykel til Danmark på plader.

Skriv en historie om det. Så vi kan følge det hele fra starten... Hvordan
fandt du den, hvordan vidste du at det lige skulle være den, bekymringer,
hvilke papirer skulle du have med fra udlandet, transport, papir-møllen,
m.v.

Mvh
Allan