zx6r køler
Fra : Ukendt

Dato : 29-04-03 20:14

Hej gruppe

Er der nogen der ved om en køler fra en kawasaki zx6r 2003 kan passe på en
1999 model, uden det helt vilde ombygnings arbejde?

Mvh SBS

Fra : Ninja Rider

Dato : 29-04-03 22:36

Hejsa

> Er der nogen der ved om en køler fra en kawasaki zx6r 2003 kan passe på en
> 1999 model, uden det helt vilde ombygnings arbejde?

Umildbart vil jeg tro at den er for stor, men jeg kan da lige måle min i
morgen!

Mvh Emil

--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja '03
http://Kawasaki.ZX-6R.636.Ninja.dk

Fra : Mads Lund

Dato : 30-04-03 10:20

> Umildbart vil jeg tro at den er for stor, men jeg kan da lige måle min i
> morgen!

Hvorfor det ?

Jeg tror den passer, kva det lave modifikationesniveau på ZX6/ZX9 siden hhv
G og C1 modeller siden 1998

Mads Lund
Ninja9RT, med ZX6RG køler