Erfaring med lagersalg hos Louis ???
Fra : GRISEN

Dato : 29-04-03 14:41

Er det værd at køre efter?
Nogen af os har jo meget passende mulighed for at kombinere turen til Armand med lidt indkøb...

Personligt er jeg på udkig efter overtræksregnsæt, overtræksregnhandsker, reservehjelm og kort sommerstøvle.
Alt sammen noget, som jeg gerne vil afprøve inden køb.

Plejer der at være sådanne effekter?
Plejer det at være muligt at prøve sagerne, eller er der for meget stress ???

*
Jan

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 29-04-03 20:09

"GRISEN" <grisen@pornotrold.dk> wrote in message
> Er det værd at køre efter?
> Nogen af os har jo meget passende mulighed for at kombinere turen til
Armand med lidt indkøb...

hmm tja jeg har jo en jakke jeg skal have byttet hos louis, så hvis jeg nu
kunne finde en dernede til en fornuftig pris så....

jeg er hvertfald tændt

er der nogen der ved hvor langt der er til hamborg fra københavn?
--
Allan(fzr600us)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=209

Fra : ThomasT

Dato : 29-04-03 20:24

Fra KBH til Hamburg ca. 450-70 km mener jeg.

ThomasT

"Allan Jørgensen" <allan.c.jorgensen@FJERNKOget2net.dk> skrev i en
meddelelse news:35Ara.41737$y3.2917522@news010.worldonline.dk...

Fra : T.T.Toft

Dato : 29-04-03 21:54

M.h.t. afstanden kan jeg oplyse at fra Brøndbyøster til Süderstrasse er der
omkring 330 km via Rødby.

Normalt er der masser af tøj og hjælme, som selv følgelig kan prøves før
køb, ved lagersalget.

M.v.h.
Thomas T.Toft

Fra : GRISEN

Dato : 29-04-03 23:06

On Tue, 29 Apr 2003 22:54:02 +0200, "T.T.Toft" <ttoft@mail.dk> wrote:

>Normalt er der masser af tøj og hjælme, som selv følgelig kan prøves før
>køb, ved lagersalget.

Er priserne også så gode, at det er værd at køre efter?
....og værd at droppe en prøvetur på en SV1000S ???

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 30-04-03 08:27

> On Tue, 29 Apr 2003 22:54:02 +0200, "T.T.Toft" <ttoft@mail.dk> wrote:
> Er priserne også så gode, at det er værd at køre efter?

ja lad os få nogle priser på bordet.....

> ...og værd at droppe en prøvetur på en SV1000S ???

ej Jan hva skal du med en V2 der er jo intet bundtræk iforhold til din R4

Fra : GRISEN

Dato : 01-05-03 10:27

On Wed, 30 Apr 2003 09:26:59 +0200, Allan Jørgensen <allan.c.jorgensen@FJERNKOget2net.dk> wrote:

>ej Jan hva skal du med en V2 der er jo intet bundtræk iforhold til din R4

Det ved jeg jo ikke endnu.
De plejer idet mindste at lyde en del bedre....

*
Jan

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 30-04-03 08:33

"T.T.Toft" <ttoft@mail.dk> wrote in message
> M.h.t. afstanden kan jeg oplyse at fra Brøndbyøster til Süderstrasse er
der
> omkring 330 km via Rødby.

hmm kan det virkelig betales sig at tage den over rødby?
har selv taget den til Kiel via rødby, det var en lækker tur og vi sparede
en del km.

naa hvis jeg skal derned så bliver det nok med en overnatning hos
mc-chaufførene...

spørgsmålet er også om jeg skal have kæresten med, da hun mangler noget
ordentlig mc-tøj og sin egen hjelm, ja fyld selv mere på

Fra : Armand

Dato : 30-04-03 09:38

> [...]
> en del km.
> naa hvis jeg skal derned så bliver det nok med en overnatning hos

Selv herfra er der et pænt stykke vej til Hamburg - Mere end 250 km!
Så fordelen ved at mellemlande skulle være at man dels fik fredag aften med,
og dels havde fået lagt bagagen fra når turen gik mod .de.
Tilbage står så spørgsmålet om hvorvidt man magter at komme tidligt op
lørdag!

--
Armand.

Fra : -V-

Dato : 30-04-03 09:43

Allan Jørgensen wrote:
> spørgsmålet er også om jeg skal have kæresten med, da hun mangler
> noget ordentlig mc-tøj og sin egen hjelm, ja fyld selv mere på

....en ordentlig kæreste....???

-V-

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 30-04-03 11:00

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in message

> ...en ordentlig kæreste....???

ha og hvor finder jeg sådan en..... jeg tror ikke jeg kan finde en der er
bedre end hende, for bare det at jeg skal over til mc-chaufførene i
weekenden ville ha givet store problemer med den gamle kæreste jeg smed ud
for halvanden år siden , så alt i alt er jeg en lykkens pamflidus selvom hun
ikke har noget mc-tøj

og nej hun læser ikke med her, men jeg fortæller hende lidt i ny og næ

Fra : Denise

Dato : 30-04-03 11:10

"Allan Jørgensen" <allan.c.jorgensen@FJERNKOget2net.dk> wrote in message
> [...]
hun
> ikke har noget mc-tøj
>
> og nej hun læser ikke med her, men jeg fortæller hende lidt i ny og næ

Haha Allan, det var jo ikke dig, der skulle have en ny kæreste, men din
kæreste (som jeg selv var ved at skrive, men jeg opfører mig jo
ordentligt )

--
Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, 2002, www.dkfritidmotorcykel.dk/Denise_Reindel

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 30-04-03 13:08

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> wrote in message
> Haha Allan, det var jo ikke dig, der skulle have en ny kæreste, men din
> kæreste (som jeg selv var ved at skrive, men jeg opfører mig jo
> ordentligt )

Grill nåja damn er åbenbart lidt træt når jeg ikke lige fanger den =

nu har jeg hvertfald inviteret hende med men hun bliver nok nød til at
smutte igen lørdag eller søndag morgen, da hun skal være i lyngby kl 11 om
søndagen.....men nu må vi se det eneste der måske kan blive et problem er
turen og hendes bagdel der måske går hen og bliver øm da hun kun har været
bagpå en gang, og det var kun en tur til kongelunden og hjem igen sååå....

Fra : -V-

Dato : 30-04-03 13:21

Allan Jørgensen wrote:
> nu har jeg hvertfald inviteret hende med men hun bliver nok nød til at
> smutte igen lørdag eller søndag morgen, da hun skal være i lyngby kl
> 11 om søndagen.....

Det skal jeg sjovt nok også.
You might as well kill me now....

Hvad regner din kæreste med at løbe på?

-V-

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 30-04-03 14:48

> Det skal jeg sjovt nok også.
> You might as well kill me now....

naa så længe jeg ikke kender dig så......

> Hvad regner din kæreste med at løbe på?

en Bro

Fra : Denise

Dato : 30-04-03 13:23

> [...]

> bagpå en gang, og det var kun en tur til kongelunden og hjem igen sååå....

Nu ved jeg ikke hvor godt man sidder bagpå din maskine, men det går vel nok.
Det der er værre er vel nok, at hun skal møde alle de barylere der skal med,
puha det bliver slemt for hende

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 30-04-03 14:55

> [...]
nok.
> Det der er værre er vel nok, at hun skal møde alle de barylere der skal

hmm har kun siddet bagpå engang ca 3 km så det vil jeg lade andre om at
bedømme

men om hun er med til lørdagens strabadser ved jeg ikke endnu :-/

Fra : Winnie feldtmose

Dato : 04-05-03 15:26

nå må jo hellere skrive lidt tilbage nej han skal ikke skiftes ud....han er
jo biker

ja her sider jeg så i kbh. efter min første rigtige tur på mc pyha det var
hårdt fredag tog vi fra Frederiksberg til Fredericia var lidt nervøs for
broen og vindstød osv. men det gik godt (min lægste tur er vel på 8-10 km i
dejlig solskin) Vi ankom ved 21.30 tiden hos MCC fik lidt at spise og drikke
og derefter på hovedet i seng....jeg vågnede flere gange om natten og til
min rædsel regnede det og jeg havde ikke noget udstyr da det var det vi
skulle ned og købe i Hamborg så lidt betænkelig blev jeg.

Vi kom afsted kl. 7 i blæsevejr efter kolling begyndte det at regne hvilke
det gjorde hele vejen efter et par stop med varm kakao nåede vi målet eller
det vil sige Hamborg efter en del frem og tilbage kørsel foreslog jeg at vi
måske skulle invistere i et bykort for det ville da gøre det en del lettere
og jeg var rent ud sagt ikke meget værd træt og våd min fleece trøje kunne
vrides selv Allan og Grisen kunne vride deres tøj. Vi fik fat i kortet og
fandt Louis det går sku meget lettere med et kort Vi fik købt tørt tøj
til mig og hjelm og Grisen fik også købt lidt tasker og tørt tøj til
hjemturen og som det vigtigste regntøj Turen hjem var mere behagelig da
jeg havde fået alt mit nye tøj på dog stadigvæk våde støvler :-/ Det blæste
stadigvæk meget og regnede så jeg tænkte mange tanker bag på mcén varm
kakao, lækker mad og tænk hvis vi havde taget bilen og man kunne tage en lur
undervejs tørvejr, man kan snakke med de andre man behøver ikke sidde
"alene" og synge sange og planlægge hvordan man bedst afstraffer sin kæreste
fordi han fik en overtalt til at tage med på denne tur. Vi ankom til MCC da
de var igang med at lave maden på grillen godt trætte. Jeg skulle hjem med
toget )) så jeg bestilte en taxa til banegården imens de andre startede
på festen som jeg håber var hyggelig...næste gang tror jeg nok jeg er
med....

Nu efter en god nats søvn og afslapning har jeg tænkt over om pengene på
udstyret er dumt givet ud nej egentlig ikke for det kan nok ikke blive en
slemmere tur end denne tur, næste gang jeg skal køre skal det være på
strandvejen i solskin og det skal være for at købe is. En anden tanke jeg
fik bag på MCén jeg vil have min egen MC og kort der til det er lidt
kedeligt at sidde der bag på ihvertfald i regnvejr.

nå men det var bare min oplevelse på min første laaange tur.

WTP
Der sidder bag på lidt endnu

Fra : Denise

Dato : 04-05-03 16:18

Hej Winnie
Tak for beretningrn. Har lige talt med Allan på Malerklemmen og han fortalte
også det var gået fint, selvom I blev våde, så alene vejret og den laaange
tur, var selvfølgelig ikke den optimale "anden tur". Men forhåbentlig bliver
det en dejlig varm og tør tur næste gang.
God ide selv at tage kort til MC.

Fra : GRISEN

Dato : 04-05-03 16:43

On Sun, 4 May 2003 16:25:37 +0200, "Winnie feldtmose" <w_feldtmose@flirt.dk> wrote:

> efter en del frem og tilbage kørsel foreslog jeg at vi måske skulle invistere i et bykort for det ville da gøre det en del lettere

Hæææj, man må da lige kigge lidt på byen.

> næste gang jeg skal køre skal det være på strandvejen i solskin og det skal være for at købe is.

Godt at høre, at du stadiger frisk efter din 'dåb'.

Tak for sidst - og på gensyn...

*
Jan

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 04-05-03 17:38

<w_feldtmose@flirt.dk> wrote:
invistere i et bykort for det ville da gøre det en del lettere

> Hæææj, man må da lige kigge lidt på byen.

Ja den kæmpe enormt store by hvor winnie fortalte da jeg kom hjem at hun er
sikker på den nedkørsel til motorvejen vi kørte ned på efter louis var den
samme som vi prøvede i anden forsøg dvs afkørsel 27 men det kan jeg ikke
desværre ikke bekræfte :-/

Fra : GRISEN

Dato : 04-05-03 18:38

On Sun, 4 May 2003 18:37:46 +0200, Allan Jørgensen <allan.c.jorgensen@FJERNKOget2net.dk> wrote:

> men det kan jeg ikke desværre ikke bekræfte :-/

Næææ, jeg gider ikke køre ned og tjekke det...

*
Jan

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 04-05-03 18:47

> Næææ, jeg gider ikke køre ned og tjekke det...

ROFL årh kom nu vejret er jo godt og det er en dejlig tur

naa du kunne nøjes med at kigge på det yderst gode kort du købte som ledte
os på rette vej

Fra : finn sander

Dato : 04-05-03 20:04

.
> [...]
> vrides selv Allan og Grisen kunne vride deres tøj. Vi fik fat i kortet og
> fandt Louis det går sku meget lettere med et kort
-------------------------------
Jeg var også i Hamborg lørdags, en af mine tyske bekendt kom lige fra byen
hvor Louis havde åbnet en ny butik, efter hvad han fortalt blæste det så
meget , at et lille "telt" der dækkede over nogle udstillede MC´r blæste
væk og lige ind i en R1 og tre andre cykler. .
Men jeg går ud fra at i nok var inde ved selve hoved-butiken/ lager.......

Mvh. FS - ofte i Hamborg, mangler dog stadig at komme forbi Louis......

Fra : GRISEN

Dato : 04-05-03 20:13

On Sun, 4 May 2003 21:04:23 +0200, "finn sander" <rc30@wanadoo.dk> wrote:

>Jeg var også i Hamborg lørdags, en af mine tyske bekendt kom lige fra byen
>hvor Louis havde åbnet en ny butik,

Yep, den så vi også... men vi ledte jo efterlagersalg, så vi kørte videre uden at gå ind.

> efter hvad han fortalt blæste det så meget , at et lille "telt" der dækkede over nogle udstillede MC´r blæste væk

Lyder helt sandsynligt... det er ikke hele turen der kan kaldes behagelig.
Jeg bli'r faktisk i tvivl om der overhovedet var et minut uden vildblæst eller regn? :-/

>Men jeg går ud fra at i nok var inde ved selve hoved-butiken/ lager.......

Ved ikke om det er hoved-butikken... der var mange sager de ikke havde på hylderne.
F.eks. de Daytona støvler jeg ville have prøvet.

*
Jan

Fra : Poul B-H

Dato : 04-05-03 20:58

Hvordan var ellers selve udsalget ?

Poul B-H

Fra : GRISEN

Dato : 04-05-03 21:01

On Sun, 4 May 2003 21:58:24 +0200, "Poul B-H" <pbekkerh@mail.dk> wrote:

>Hvordan var ellers selve udsalget ?
>
>Poul B-H

Afhænger meget af, hvad man skal bruge....
Hjelme, bukser og jakker var der en del af.
Winnie kan nok fortælle mere om udvalget og priserne.
Der var 2 slags regntøj, nogle få støvler og 10-20 kasser med 'diverse'....

Personligt havde jeg håbet på et ekstra par støvler, havde jeg nok fået mere ud af, af køre til en bix som havde alle varerne fra Louis kataloget på hylderne.
De havde et tilbud på en Airoh hjelm, som jeg fortryder lidt, at jeg ikke købte....

*
Jan

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 04-05-03 21:50

"Poul B-H" <pbekkerh@mail.dk> wrote in message
> Hvordan var ellers selve udsalget ?

ja det var jo et lagersalg så det var først til mølle princippet, men der
var så meget at alle danske mc forretninger der holder deres udsalgs
weekender ville skamme sig over hvor lidt de egentlig har, og de 2-3 timer
vi var der kunne godt ha varet længere for man kunne ha prøvet og prøvet en
masse forskeligt tøj . jeg fik prøvet 6 forskelige læder kombi jakker og der
var vel mindst 15-20 stk som jeg ikke prøvede pga de ikke tiltalte mig i
designet og det var alene i min størrelse . feks. fast-away læder jakke i
god kvali til 70 euro.
winnie fik et par rukka airtech bukser til 100 euro, en Roleff jakke til
130 euro,craft VR1R hjelm til 130 euro, regndragt til 10 euro,büse handsker
til 24 euro, regn overtræk til tanktaske 1 euro. ifølge bon'en har vi sparet
423 euro som sikkert passer meget godt :-/

alene i bukser var der 9 stativer af ca 6 m længde med textil og
læderbukser med priser fra ca 40 euro og op.
hjelme hmm tag Aagesen's hjelmhylde og gang den med 10 så har du ca hvor
mange hjelme de havde....

ja også har jeg ikke engang nævnt handsker,støvler og jakkestativer!!!!

det sjoveste var nok da vi var ved at pakke og gøre os klar til at køre
hjem, der kom en tysker bakkende ud i sin folkevogn. stoppede, steg ud og
kom over for at spørge om vi havde kørt helt fra danmark derned og om vi så
også skulle køre tilbage og det kunne vi jo kun sige ja til, mandens ansigts
udtryk sagde RESPEKT eller også var det damn de er godtnok TOSSET

Fra : Armand

Dato : 04-05-03 23:23

> [...]

ansigts
> udtryk sagde RESPEKT eller også var det damn de er godtnok TOSSET

Hæ!
Nu har jeg hørt den med: En (Kieler-)kanal-skrækker!

--
Armand.

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 05-05-03 07:26

> Hæ!
> Nu har jeg hørt den med: En (Kieler-)kanal-skrækker!

hmm der var mange udover herren der spurgte, selv garderobe damen var meget
nysgerrig for at vide hvor vi kom fra og hun skulle selv til bornholm på et
senere tidspunkt!!!!

ja det var lige før jeg overvejede kiel på vejen derned, men da vi var
kommet over broen med 60 km/t, rygvind og det stadig regnede så kunne vi
ligeså godt forsætte

så på vejen hjem havde vi inden fået en forsmag på hvad der ventede os ved
kanalen!!!
stiv sidevind fra venstre, godt nok ingen regn og det samme mønster som på
udvejen hastigheds nedsættelse, først 120 så 80 og tilsidst 60 km/t men der
var jeg lidt hardcore og kørte over med 75 km/t for nu gad jeg fandeme ikke
køre så langsomt over , nu skulle den bare overståes

Fra : Armand

Dato : 05-05-03 10:15

> [...]
> stiv sidevind fra venstre, godt nok ingen regn og det samme mønster som på
> udvejen hastigheds nedsættelse, først 120 så 80 og tilsidst 60 km/t

En lille sidebemærkning omkring bl.a. Kieler-kanal broen:
Tyskerne har på et tidspunkt beregnet hvort stort et mer-slid (á: forventet
levetid) at forhøjet hastighed medfører, og det er især denne tildragelse
der sætter
standard-fartgrænsen på Kieler-broen (dertil kommer lystavler der regulerer
i.h.t. bl.a. vindstyrke og trafikmængde). Af samme grund er man meget emsig
omkring hastighedsoverskridelser over denne fart (=$$)

--
Armand.

Fra : GRISEN

Dato : 05-05-03 11:48

On Mon, 5 May 2003 11:15:28 +0200, "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote:

> Af samme grund er man meget emsig omkring hastighedsoverskridelser over denne fart (=$$)

Hvordan er erfaringerne med billeder fra Tyskland?
Vi blev begge blitzet med 40 km/t i Hamburg. :(

*
Jan

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 05-05-03 11:56

> Hvordan er erfaringerne med billeder fra Tyskland?
> Vi blev begge blitzet med 40 km/t i Hamburg. :(

tja vi blev blitzet forfra og jeg så ikke nogen blitz bagfra så det tror jeg
ikke gør noget :-/

tja det skal lige siges at det var i en 30 km/t zone og jeg forinden var
blevet målt til 48 km/t på en af de der fastmonteret fart visere og det
var også et fastmonteret kamera der tog billederne af os :-/

Fra : Armand

Dato : 30-04-03 11:49

Allan Jørgensen <allan.c.jorgensen@FJERNKOget2net.dk> skrev i en
> "-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in message

> ha og hvor finder jeg sådan en.....

"en ny kæreste" var da efterfyldning på listen over hvad din kæreste
mangler!

--
Armand.

Fra : Armand

Dato : 30-04-03 10:23

-V- <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en

> ...en ordentlig kæreste....???

GRIL

--
Armand.

Fra : -V-

Dato : 30-04-03 13:23

Armand wrote:

> GRIL

Den lå jo lige til højrebenet, så det var bare at sætte indersiden på og
trille den i det tomme mål....

-V-

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 30-04-03 21:22

"GRISEN" <grisen@pornotrold.dk> wrote in message
> Er det værd at køre efter?
> Nogen af os har jo meget passende mulighed for at kombinere turen til
Armand med lidt indkøb...

hva så jan har du fundet ud af om du skal derned eller???

jeg har overtalt kæresten til at tage med så hun kan få noget ordentlig
tøj..

winnie the pooh, tigerdyret og så dig grisling hæ hæ

Fra : GRISEN

Dato : 01-05-03 10:31

On Wed, 30 Apr 2003 22:21:52 +0200, Allan Jørgensen <allan.c.jorgensen@FJERNKOget2net.dk> wrote:

>hva så jan har du fundet ud af om du skal derned eller???
>
>jeg har overtalt kæresten til at tage med så hun kan få noget ordentlig
>tøj..
>
>winnie the pooh, tigerdyret og så dig grisling hæ hæ

Jeg kan ikke lige overskue det nu, er på vej i ZOO med hele familien.
Hvad har du besluttet mht. bro eller færge?
For mit vedkommende skal det helst gøres så billigt som muligt.... ellers er der jo ingen grund til at tage til lagersalg.

Jeg prøver at tage en beslutning i aften....

*
Jan

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 01-05-03 13:10

> Jeg kan ikke lige overskue det nu, er på vej i ZOO med hele familien.

hmm skal de afleveres igen

> Hvad har du besluttet mht. bro eller færge?

Broen. Tager afsted fredag eftermiddag, overnatter hos mc-chaufførerne og
tager så afsted tidligt lørdag morgen, der er jo ingen grund til at tage
oppakningen med derned hvis man køber en masse

> For mit vedkommende skal det helst gøres så billigt som muligt.... ellers
er der jo ingen grund til at tage til lagersalg.

ja det er selvfølgelig rigtigt nok, broen skal jeg alligevel betale når jeg
skal derover og jeg mener at rødby koster 200 kr for en enkelt = 2 tankfulde
benzin =500 km for mit vedkommende så det er turen derned og lidt hjem....

og hvis tigerdyret ville med. så er broen næsten en selvfølge!!!!

Fra : GRISEN

Dato : 01-05-03 17:36

On Thu, 1 May 2003 14:09:37 +0200, Allan Jørgensen <allan.c.jorgensen@FJERNKOget2net.dk> wrote:

>hmm skal de afleveres igen

Så er det vist sket... GRISEN har taget en beslutning.
Familien er kørt hjem igen, og jeg har afbestilt den planlagte prøvekørsel af SV1000S'eren (det ærgrer mig stadig).

Har du beskrivelsen af vejen til Louis? Vi skal jo lande i den rigtige bix.
Jeg har fået slettet mail'en fra dem.

Vil du køre før eller efter aftensmad?

*
Jan

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 01-05-03 21:50

> Så er det vist sket... GRISEN har taget en beslutning.
> Familien er kørt hjem igen, og jeg har afbestilt den planlagte prøvekørsel
af SV1000S'eren (det ærgrer mig stadig).

FEDT nok og ærgeligt men der kommer nok en, en anden dag

> Har du beskrivelsen af vejen til Louis? Vi skal jo lande i den rigtige
bix.
> Jeg har fået slettet mail'en fra dem.

den har jeg stadig så jeg sætter mig ned og laver en rutevejledning iløbet
af imorgen formiddag samtidig med at jeg pakker og mom ikke Morten Dahl
kender noget af vejen hvis han altså skal med? JUHU Morten er du der!!!!

> Vil du køre før eller efter aftensmad?

tja godt spørgsmål? det har jeg ikke skænket en tanke... gir du mad

og er der nogle gode billige spisesteder i fredericia?

har skrevet med armand og aftalt at vi sms'er sammen ved et pitstop i nyborg
så han kan modtage os med åbne arme

Fra : GRISEN

Dato : 01-05-03 22:08

On Thu, 1 May 2003 22:50:14 +0200, Allan Jørgensen <allan.c.jorgensen@FJERNKOget2net.dk> wrote:

> [...]
>
>og er der nogle gode billige spisesteder i fredericia?
>
>har skrevet med armand og aftalt at vi sms'er sammen ved et pitstop i nyborg

Det lyder som om du har fri?
Så kan du også lige bruge lidt tid til at fremskaffe noget ordentligt vejr?

Hvis vi skal køre sammen 3 dage i træk, så er der jo ingen grund til at blive uvenner fra starten, så NEJ, jeg vil ikke udsætte dig for mine (manglende) evner i
et køkken.

Jeg skal lige hjem fra arbejde og pakke færdig, så jeg foretrækker at det ikke er alt for tidligt.

Start fra Frederiksberg, Valby eller ????

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 01-05-03 22:23

> Det lyder som om du har fri?

mig fri, nej da jeg er arbejdssøgende

> Så kan du også lige bruge lidt tid til at fremskaffe noget ordentligt
vejr?

jeg prøver ihærdigt for regn og blæst er ikke winnie's livret :-/

> Hvis vi skal køre sammen 3 dage i træk, så er der jo ingen grund til at
blive uvenner fra starten, så NEJ, jeg vil ikke udsætte dig for mine
(manglende) evner i
> et køkken.

ROFL ingen kommentarer

>Jeg skal lige hjem fra arbejde og pakke færdig, så jeg foretrækker at det
ikke er alt for tidligt.

> Start fra Frederiksberg, Valby eller ????

winnie skal også lige hjem fra arbejde kl 15 og pakke og det kommer sikkert
til at tage tid for hun har aldrig pakket tasker til motorcyklen, kun bil så
der bliver nok en være ballade med en masse unødvendige ting

hmm er det ikke nemmest at vi mødes i valby!!!

mail mig privat ang mødested!!

godnat og sov godt er på igen kl 7:3o imorgen

Fra : Armand

Dato : 02-05-03 02:18

> "GRISEN" <grisen@pornotrold.dk> wrote in message
> >
> og er der nogle gode billige spisesteder i fredericia?

Vi sulter jo ikke ligefrem herovre.
Men strengt taget så er der jo ingen grund til at komme ultra tidligt, hvis
det kun er for at vi skal sidde lårene af hinanden
Det er dog jer, der som gæsterne er enerådende om ankomsttidspunktet!
Afrejse efter kl 15 (fruens fyraften) lyder meget passende!

> har skrevet med armand og aftalt at vi sms'er sammen ved et pitstop i
> nyborg så han kan modtage os med åbne arme

Jup!
Men jeg vil da også gerne have et forvarsel om hvornår på dagen at dette ca.
bliver :-/

--
Armand.

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 02-05-03 06:56

> [...]
> Det er dog jer, der som gæsterne er enerådende om ankomsttidspunktet!
> Afrejse efter kl 15 (fruens fyraften) lyder meget passende!

ja så den når sikkert at blive kl 17-18 før vi triller afsted..mht aftensmad
og pakning

> Jup!
> Men jeg vil da også gerne have et forvarsel om hvornår på dagen at dette
ca.
> bliver :-/

kommer senere idag når vi har aftalt nærmere omkring afgangs tidspunkt...
damn der er nogen der går sent i seng