Bliver bahco kun solgt i Danmark og Norge?
Fra : Michael Kristensen

Dato : 29-04-03 10:11

Jeg har med google søgt på "s87" (navn på topnøglesæt med 99 dele) og
"bahco".

Jeg fandt 3 danske netbutikker + en norsk.

Men hvorfor er der ikke nogle tyske eller engelske?

Hedder bahco noget andet i de lande eller hedder sættet noget andet end s87
der?

Fra : Benz...

Dato : 29-04-03 10:39

Så vidt jeg ved hedder bahco ikke bahco i alle andre lande.
Kan bare ikke lige huske hvad det ellers hedder.

prøv at søge lidt på internettet og kig efter et mærke som ligner ekstremt
meget..

mvh Jess R6

Fra : Armand

Dato : 29-04-03 15:21

Benz... <jezzuz@yahoo.com> skrev i en
> Så vidt jeg ved hedder bahco ikke bahco i alle andre lande.
> Kan bare ikke lige huske hvad det ellers hedder.

"Bahco" står for: "B.A. Hjorth AB" (havde forrige vinter en skruenøgle med
dét navn i hånden, og ærgrer mig stadig over ikke a have stukket den til
mig), og er et firma der har holdt 100 års jubilæum, så jeg tror ikke at man
fraviger et navn der alene på alder/erfaring står for kvalitet!

Men hvert land har sine varemærker, og især tyskerne og vel også englænderne
har deres egen stolte værktøjs-industri, hvorfor Bahco kan have det sværere
på de markeder end i et skandinavisk land som DK!

Jeg synes forøvrigt ikke at kvalitetsværktøj er markant billigere i
udlandet!
Danskere er nok et større gør-det-selv folkefærd end andre europæere, og det
giver større konkurrence blandt værktøjsforhandlere :-/

--
Armand.

Fra : Bjørn S

Dato : 29-04-03 10:42

"Michael Kristensen" skrev

> Hedder bahco noget andet i de lande eller hedder sættet noget andet end
s87
> der?

Prøv at kig på adressen www.bahco.com , det ser ud til at de findes under
det navn over ihvertfald det meste af europa.

--
/Bjørn

Fra : Soren Lindholt

Dato : 29-04-03 11:21

Michael Kristensen <mbk112@hotmail.com> wrote in article
<b8lflp$k7g$1@sunsite.dk>...
> [...]
>
> Men hvorfor er der ikke nogle tyske eller engelske?
>
> Hedder bahco noget andet i de lande eller hedder sættet noget andet end

Det er vel en stor butik nu, bahco, sandvik, belzer, og hvem mere?
--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : Benz...

Dato : 29-04-03 12:02

> Det er vel en stor butik nu, bahco, sandvik, belzer, og hvem mere?
> --
> Søren
> http://motortosse.dk

Der var den.!!!

mvh Jess R6 (som ikke kan huske en skid ;)

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 29-04-03 12:14

"Benz..." wrote:

> Der var den.!!!
>
> mvh Jess R6 (som ikke kan huske en skid ;)

Er du opmærksom på at onkel Harald har det med i kataloget?.

Ib Jakobsen

Fra : Armand

Dato : 29-04-03 15:25

Ib Jakobsen <senator@post.tele.dk> skrev i en

> Er du opmærksom på at onkel Harald har det med i kataloget?.

Og p.t. tilbud på et dobbelt (1/4" hhv. 1/2") sæt Stanley til en plovmand!

--
Armand.