Mc+radio
Fra : Jan Meyer

Dato : 28-04-03 21:07

Er der nogen her i gruppen der har kendskab til en lille(mini) fm modtager
med autosøg og fjernbetjening.
Da der både er alarm og Baehr intercom monteret er der ikke meget plads
tilovers.

Mvh.Jan

Fra : Buck

Dato : 28-04-03 21:41

Jan Meyer wrote:

> [...]
> med autosøg og fjernbetjening.
> Da der både er alarm og Baehr intercom monteret er der ikke meget plads

ved ikke om dette kan bruges
http://www.brinck.dk/byggesaet/br612.asp
--
/Buck
CB 550 F1 '75

Fra : M. G. Nielsen.

Dato : 29-04-03 16:09

Måske sådan en fyr var en mulighed. Både mp3 og radio...

http://www.mp3man.nl/product/1900

Mvh. Morten

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 29-04-03 19:27

> Måske sådan en fyr var en mulighed. Både mp3 og radio...
> http://www.mp3man.nl/product/1900

Jeg ville ikke stole på at radioen var noget værd. Jeg har efterhånden
haft nogle forskellige "lommeradioer". De er ikke gode nok. Følsomheden
i tunerne er simplethen for ringe når de kun har hovedtelefonledningen
som antenne. Den sony jeg har nu har skifter selv til trafikmeldinger
men kan ikke automatisk skifte til en kratigere sender på f.eks p3 (Det
kræver at man selv trykker på en kanp for at den gør det). Det er en
srf-48rds og den er ret stor - faktisk så stor at jeg kan betjene den
mens den ligger i lommem og jeg har handsker på ...

Jeg vil anbefale en mærkevare bilradio eller en måske en DAB radio.
F.eks "DR101 Personal DAB/FM"

Se mere på http://www.dr.dk/digitalradio/
http://www.simplyradios.com
http://www.nordini.dk

http://www.soundsense.co.uk/products/DAB_Receivers.html

/A

Fra : Bent Erik Thomsen

Dato : 29-04-03 22:23

Jan Meyer wrote:
> [...]
> modtager med autosøg og fjernbetjening.
> Da der både er alarm og Baehr intercom monteret er der ikke meget

Det ville være helt fint hvis man kunne supplere med ørepropper med
indbyggede lydgivere
så man kunne høre radio (trafikmeldinger) samtidig med man beskyttede
resterne af hørelsen.

Er der nogen der har set et sådant produkt ???

Bent Erik Thomsen (Med godt og vel tilkørte ører)
nær Aalborg

1980 Suzuki GS850GT (Skal sælges: http://www.poet.dk/bmt/index.html)
1987 BMW K100RS (Skal pudses)
1992 Golf TD(i)
bmt@poet.dk

Fra : Soren Lindholt

Dato : 30-04-03 09:45

Bent Erik Thomsen <bmt@poet.dk> wrote in article
<3eaeecea$0$31956$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> [...]
> resterne af hørelsen.
>
> Er der nogen der har set et sådant produkt ???

Ja de findes. Der er både rigtig fine nogen til scenebrug/monitor, til
flyvebrug osv.
Jeg postede et link her for nogen tid siden, men kan ikke lige finde det
igen.
--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : Armand

Dato : 30-04-03 10:22

Soren Lindholt <lindholt@REMOVEperson.dk> skrev i en

> [...]
> flyvebrug osv.
> Jeg postede et link her for nogen tid siden, men kan ikke lige finde det

DEr har været skrevet om nogle " Koss The Plug"(?) tidligere - Er det mon
dem?

Brug evt. Google's "grupper" til at søge blandt denne nyhedsgruppes
tidligere indlæg!
Link:
http://groups.google.com/groups?hl=da&q=dk.fritid.motorcykel (brug f.eks
"Koss" som søgeord)

--
Armand.

Fra : Kåre Nejmann

Dato : 30-04-03 21:12

"Bent Erik Thomsen" <bmt@poet.dk> wrote:

>Det ville være helt fint hvis man kunne supplere med ørepropper med
>indbyggede lydgivere

Som fx. i http://www.nextlink.to/default.asp?pID=3&lang_id=uk en
øreprop med indbygget højtaler og 'mikrofon'.
De fås i flere versioner - også i en lyddæmpende sport-version.

Jeg har desværre ikke prøvet nogen af dem, og ved ikke hvad de koster.

--
Kåre