Bedre bremser + anden forgaffel
Fra : Claus Hollen

Dato : 27-04-03 22:42

Jeg kunne godt tænke mig at opgradere forbremserne og muligvis forgaflen på
min DT125.....
Da de mildest talt stinker!!!!
Så jeg tænkte på om den fra TDR125'eren passede,,, eller om der findes noget
fra en crosser...
Andre ider er velkomne. (udover en udskiftning af hele cyklen er jeg meget
åben... )

På forhånd tak

Claus Hollen Nielsen

GSX-R 600
DT125-R

Fra : Claus Rittig

Dato : 28-04-03 16:51

"Claus Hollen" <claus.hollen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kunne godt tænke mig at opgradere forbremserne og muligvis forgaflen

> min DT125.....
> Da de mildest talt stinker!!!!
> DT125-R

Jeg er da ked af du synes de stinker... Jeg opgraderede min DT125LC med
forgaffel/bremse fra en DT125R fordi jeg syntes det var klasser bedre end
det jeg kørte rundt med.
Pein har opgraderet sin DT125R med noget bedre, men bremserne på DT125R
burde da være gode nok?

Rittig

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 28-04-03 17:05

Claus Hollen wrote:
> [...]
> findes noget fra en crosser...
> Andre ider er velkomne. (udover en udskiftning af hele cyklen er jeg

Hvad med stålarmerede bremseslanger?
--
Venlig hilsen Rune
http://bandit600.netfirms.com

---

Fra : Jes Vestervang

Dato : 28-04-03 19:06

Claus Hollen wrote:

> Jeg kunne godt tænke mig at opgradere forbremserne og muligvis forgaflen
> på min DT125.....
> Da de mildest talt stinker!!!!

Du skal bare vaske dem! Stanken er blot en naturlig følge af at det jo netop
er sæson for gyllespredning på markerne for tiden.

--
mvh Jes Vestervang
FZS600 og MTX125R (med vældig god forbremse, men cirka ingen forgaffel pga