HD 100 år
Fra : Olesen

Dato : 27-04-03 13:07

Var nogen i Esbjerg i lørdags til HD 100 år jubilee ??

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 27-04-03 14:01

Olesen
skrev i news:b8gh5b$1lb5$3@news.cybercity.dk
> Var nogen i Esbjerg i lørdags til HD 100 år jubilee ??

Vi var ikke, vi tager derover den 25.maj, blir sikkert en god flok.

--
Mfh - Arne Lorenzen - FZS 600
www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=183

Fra : Olesen

Dato : 27-04-03 14:11

"Arne Lorenzen" <alonospam@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Olesen
> skrev i news:b8gh5b$1lb5$3@news.cybercity.dk
>
> Vi var ikke, vi tager derover den 25.maj, blir sikkert en god flok.

Hvad sker i Esbjerg d. 25 ??

Flg. sker i Aarhus:
http://www.chopperclub.dk/Parade/

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 27-04-03 14:34

Olesen
skrev i news:b8gl32$1qbj$1@news.cybercity.dk
> "Arne Lorenzen" <alonospam@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad sker i Esbjerg d. 25 ??
>
> Flg. sker i Aarhus:
> http://www.chopperclub.dk/Parade/

Hæ, spørgsmålet (gik jeg ud fra) var: "Var nogen fra Esbjerg til
HD100års, og det er jo som bekendt i Kolding. Hvad der sker i Esbjerg?
Ikke noget særligt tror jeg. Den dag har vi kun det skæg vi selv sidder

Fra : Olesen

Dato : 27-04-03 14:37

> Hæ, spørgsmålet (gik jeg ud fra) var: "Var nogen fra Esbjerg til
> HD100års, og det er jo som bekendt i Kolding.

I Esbjerg skete flg.:
http://www.amc-93.dk/ad/adindex.htm

Men ok..offiicielt er Koldinghus vært ved en udstilling mener jeg..
Men importøren af HD var også i Esbjerg.

Synd vejret var lortet.

MVH

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 27-04-03 15:23

Olesen
skrev i news:b8gmd8$1s2j$1@news.cybercity.dk
> [...]
> http://www.amc-93.dk/ad/adindex.htm
> Men ok..offiicielt er Koldinghus vært ved en udstilling mener jeg..
> Men importøren af HD var også i Esbjerg.

Ok ok, det var en smutter
Ser rittignok en smule forkølet ud på billederne? Dem der altså er
aktive

Selve HD-jubilæumsudstillingen på Koldinghus står der mere om her:
http://www.historie-online.dk/nyt/harley.htm
omend de går lidt over gevind i deres anprisninger. Legenden (myten) har
bidt sig fast