Grimme dele til GSX 600F
Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 26-04-03 21:49

Hej NG

En af mine kammerater har købt en Suzuki GSX 600F 96' uden afgift, og skal
nu have den toldsynet, så jeg tænkte på om der måske var nogen der lå inde
med lidt flækkede kåbe dele o.s.v han kunne låne/ leje?

(T & S første bud var 43.000 kr...)

Venlig hilsen Rune (Roskilde)
http://bandit600.netfirms.com

---

Fra : S.G

Dato : 26-04-03 22:28

> (T & S første bud var 43.000 kr...)
Ok ring derind og lav brok. Det lyder da fuldstændigt forrykt.
Handelsprisen er næsten lige med afgiften jo??? det holder da ihvertfald
ikke med de 60%. Så gad vide hvordan helvede de kan søtte den så sindsygt
højt fra start af??
Min makker fik en RF900 på plader sidste år for 46.000 efter vurdering.
Overslaget lå på 64k og han ringede ind og brokkede sig. Så blev det sat ned
til 56k.

Jeg venter selv på et overlag på min RF600. Ligger den på den anden side af
43k ringer jeg ihvertfald derind. Jeg sendte diverse annoncer med da jeg
sendte papirene afsted. Og skulle tommelreglen holde med de 60% af
handelprisen skulle overslaget gerne ligge omkring 38k.

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 27-04-03 08:43

S.G wrote:
> [...]
> med da jeg sendte papirene afsted. Og skulle tommelreglen holde med
> de 60% af handelprisen skulle overslaget gerne ligge omkring 38k.

Det er lige præcis det der er planen, og så samtidig fremvise en lettere
raseret mc, så skulle vi nok kunne få vuderingen lidt der ned af
--
Venlig hilsen Rune