MC Revy 02
Fra : S C

Dato : 26-04-03 17:02

Jeg har netop scannet 03 og gider næsten ikke scanne 02.

Er der nogen der har gjort dette som vil bytte ?

Og inden nogen får ondt i bagen : Jeg har købt og betalt både 02 og 03, men
i de her computertider synes jeg blot det er ret ufedt at have det i bogform

Fra : Nikolaj Marquart

Dato : 27-04-03 10:38

fandt dem i en anden NG for noget tid siden men jeg har fra 77 til 02 hvis
du har en server jeg kan smide dem på

Fra : SC

Dato : 27-04-03 16:55

Tak for alle henvendelserne.
Da der var voldsomt mange, svarer jeg til alle herigennem : Jeg har fået
udvekslet 03 for 02 og er ikke længere interesseret...

Fra : Michael

Dato : 28-04-03 09:11

Når det gælder en oversigt over alle motorcykler på markedet, så er den
Touring Nyt laver, meget bedre og koster kun en brøkdel.
Kig ind på www.mctc.dk

Hilsen fra Michael

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 02-05-03 06:45

> [...]
men
> i de her computertider synes jeg blot det er ret ufedt at have det i

Er der ikke en der gider smide 03 i binaer motor? Pak den evt. ned, så man
ikke umiddet bart kan se havd det er ?

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 02-05-03 12:06

"Jens Jacob Bager Jensen" <news@abl1926.dk> wrote in message
> Er der ikke en der gider smide 03 i binaer motor? Pak den evt. ned, så man
> ikke umiddet bart kan se havd det er ?

hva med også at tage 02 nu hvor vi er igang?

men det skal bare ikke være i weekenden da der er vi jo ikke hjemme til at
downloade den og den ligger sikkert kun i 24-48 timer før den bliver slettet
igen

--
Allan(fzr600us)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=209