Reifendirekt.com?
Fra : Hans Paulin

Dato : 26-04-03 07:21

....var lige inde og søge på et 130/90 - V17, men der var ingen
hits - er mit bagdæk "forældet"?

(...det perfekte for mig ville være et Michelin Madacam 130/90
V17 68V (tubetype))

....skal man derudover ha et *Visa*-dankort for at kunne betale? -
jeg har kun et alm. husmands-ditto...
Hans
Suzuki 1100 E(Z) -82

Fra : Mads Stetter

Dato : 26-04-03 07:58

Hans Paulin wrote:
> [...]
> V17 68V (tubetype))
>
> ...skal man derudover ha et *Visa*-dankort for at kunne betale? -

Prøv Reifenversand.com de har det du skal bruge tror jeg!

MVH Mads Stetter

Fra : Hans Paulin

Dato : 26-04-03 08:31

Mads Stetter wrote:

> Prøv Reifenversand.com de har det du skal bruge tror jeg!

Tadaee!

....du har ret!

94,13 euro for et dæk (Michelin Madacam)
9,28 euro for en slange
+7,70 euro for fragten

....og *skal* man ha det udvidede dankort, hvilket jeg ikke har?

....kan se, de osse har "EuroCoin"?

....nogen, der ved hvad "PLZ" i min adresse betyder?
(Platzierung?)
Hans
Suzuki 1100 E(Z) -82

Fra : Jake

Dato : 26-04-03 09:02

"Hans Paulin" <his@it.dk> wrote in message

> [...]
>
> ...kan se, de osse har "EuroCoin"?
>
> ...nogen, der ved hvad "PLZ" i min adresse betyder?

Post Leist Zahl eller på godt dansk postnummer

/Jake

Fra : Hans Paulin

Dato : 26-04-03 09:31

Jake wrote:

> Post Leist Zahl eller på godt dansk postnummer

....wie dumm von mir! *G*

Tak skal du ha!
Hans
Suzuki 1100 E(Z) -82

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 26-04-03 09:28

Hans Paulin
skrev i news:b8dcje$v5n$1@news.cybercity.dk
snip

> ...og *skal* man ha det udvidede dankort, hvilket jeg ikke har?
snip

Det står i deres AGB (Allgemeine Geschäftsbedingeungen)

1.
Unsere Rechnungen können per Lastschrift Visa oder Euro Karte bezahlt
werden
1.a
Bei Zahlungen per Lastschrift werden wir den Rechnungsbetrag im voraus
einziehen, erst nach erfolgter Kontogutschrift wird die Ware zum Versand
gebracht.
Eine Lieferverzögerung von 2 - 3 Tagen ist einzurechnen.
1 b.
Bei Zahlungen per Euro oder Visa - Karte wird die Ware sofort unser Haus
verlassen.
2.
Wechsel und Schecks werden nur unter Vorbehalt des richtigen Eingangs
des
Betrages gutgeschrieben.

Jeg mener også der er mulighed for at betale via PCbank et eller andet
sted

--
Mfh - Arne Lorenzen - FZS 600
www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=183

Fra : Hans Paulin

Dato : 26-04-03 12:22

Arne Lorenzen wrote:
> [...]
> snip

> snip
>
> Jeg mener også der er mulighed for at betale via PCbank et

....var lige ude ved Roberts MC i Guderup og sammenligne hans
priser på dæk med online-priser, og prisen online på mit aktuelle
ønskedæk ligger så tæt på hans pris, at jeg vælger at lade ham
skaffe det hjem og montere det (montering og afbalancering 50,-
kr.)...

....har ingen aktier i firmaet...
Hans
Suzuki 1100 E(Z) -82