Hmmm...
Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 25-04-03 13:48

Hvad er jeres menig om dem her??
http://www.cycletires.com/
Total geil mener jeg, men mon om det er noget der virker??

Oliver Bruchhaus.

Fra : Ukendt

Dato : 25-04-03 13:59

> Hvad er jeres menig om dem her??
> http://www.cycletires.com/
> Total geil mener jeg, men mon om det er noget der virker??

Fandme lige hvad jeg har gået og ledt efter til Jawa'en...
Tror du man får blå røg ud af de blå - rød af de røde etc.. når man trækker
burners af - i 1 - 2 og 3 gear... (Nej - den kan fandme ikke i 4.!!)...

Mvh
Allan

Fra : Thomas Hjort

Dato : 25-04-03 14:04

"Oliver Bruchhaus" <x-ray@REMOVEvolcane.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er jeres menig om dem her??
> http://www.cycletires.com/
> Total geil mener jeg, men mon om det er noget der virker??

Ser lækkert ud, men jeg tror hurtigt at de vil blive grimme og misfarvede.

Mvh Thomas

Fra : Megas

Dato : 25-04-03 14:22

Oliver Bruchhaus wrote:
> Hvad er jeres menig om dem her??
> http://www.cycletires.com/
> Total geil mener jeg, men mon om det er noget der virker??
>

> Oliver Bruchhaus.

Det virker sikkert lige så godt som andre dæk, men for helv.. hvor er de
smagløse *GGG*

--
Megas

2003 Kawa ZX12 turbo, lattergas
& alkohol/vand-injection købes
bud: 500,-kr & en gammel Ford Sierra

Fra : Peter Christiansen

Dato : 25-04-03 14:56

Oliver Bruchhaus wrote:
> Hvad er jeres menig om dem her??
> http://www.cycletires.com/
> Total geil mener jeg, men mon om det er noget der virker??

Nææææh, de fås også i sorte

Jeg bryder mig ikke om dem. Dæk er sorte.

Peter

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 25-04-03 17:50

"Oliver Bruchhaus" <x-ray@REMOVEvolcane.dk> wrote in message
> Hvad er jeres menig om dem her??
> http://www.cycletires.com/
> Total geil mener jeg, men mon om det er noget der virker??
>

> Oliver Bruchhaus.

Hmm - husker tydeligt hvor "sjovt" det var at holde hvide dækside hvide på
en us-bil, jeg havde engang.
Det gider jeg ikke lege med igen !
Jesper
----------
GS500E når når vejret spiller
Volvo når vejret spilder...

Fra : Peter Aagaard

Dato : 25-04-03 20:25

Oliver Bruchhaus wrote:
> Hvad er jeres menig om dem her??
> http://www.cycletires.com/
> Total geil mener jeg, men mon om det er noget der virker??

Bare vent til næster version af dem, så er de sikkert stribet i forskellige
farver, eller noget med fartstriper langs rulleretningen

Mvh. Peter
(Der bruger sorte dæk)

Fra : Anneli

Dato : 28-04-03 21:57

"Oliver Bruchhaus" <x-ray@REMOVEvolcane.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er jeres menig om dem her??
> http://www.cycletires.com/
> Total geil mener jeg, men mon om det er noget der virker??

Det er ikke noget for Jer drenge, I går jo ikke op i farver! ;0)

Stor hilsen Anneli og Savage :0)