Årstal XJ600
Fra : Nicolai Fjellerad

Dato : 25-04-03 08:35

Lidt i tvivl:
Jeg har en Yamaha XJ600s fra 2001 og leder efter en Haynes manual til den.
Det er så fint nok, men jeg kan umiddelbart kun finde den manual der hedder
"Yamaha XJ600S (Diversion, Seca II) & XJ600N Fours UK.XJ600S
Diversion .598cc.92 - 99 UK.XJ600N.598cc.95 - 99 USA.XJ600S Seca
II.598cc.92 - 99"

Spørgsmålet er så om det er hip som hap at årstallene kun går til 99?

Mvh
Nicolai Fjellerad
XJ600s '01

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 25-04-03 12:00

Nicolai Fjellerad wrote:

> [...]
> UK.XJ600S
> Diversion .598cc.92 - 99 UK.XJ600N.598cc.95 - 99 USA.XJ600S Seca

Jeps! Det er småting, der er ændret fra 99 til 01. Jeg har selv en 01er og
har købt ovennævnte bog.

Hilsner,

Tony
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/tony_lorentzen

Fra : Armand

Dato : 25-04-03 12:48

Tony Lorentzen <tonyFJERNDETTE@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en

> Jeps! Det er småting, der er ændret fra 99 til 01. Jeg har selv en 01er og
> har købt ovennævnte bog.

På ét eller andet tidspunkt skal forlaget jo udgive bogen, og det er dårlig
politik at vente til modellen er udgået af produktion, ikke?

--
Armand.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 25-04-03 15:33

Armand wrote:

> På ét eller andet tidspunkt skal forlaget jo udgive bogen, og det er
> dårlig politik at vente til modellen er udgået af produktion, ikke?

Ja og det er jo ikke ligefrem fordi det er en model, der ikke bliver solgt
så mange af :-/

--
Tony