motorcykel lift
Fra : Bjarne og Marianne

Dato : 25-04-03 07:52

Hej

Jeg leder efter nogle konstruktions tegninger til at bygge en motorcykel
lift. Jeg har fundet en lift på http://www.afabonline.com/liftplan.htm som
virker rimelig lovende.

Er der nogen som har erfaring med at bygge denne type?
Og hvordan er det lige med det der med at handle med firmaer i staterne?
Eller har forslag til andre sider hvor der findes konstruktions tegninger?

MVH

Bjarne

Fra : lange

Dato : 25-04-03 08:11

> Er der nogen som har erfaring med at bygge denne type?
Nej beklager.

> Og hvordan er det lige med det der med at handle med firmaer i staterne?
Hvis de gider at sende skal du huske at regne med at der kommer told ind i
EU (9% såvidt jeg husker for mc dele) plus 25% moms.

Lange

Fra : Brian W.

Dato : 25-04-03 19:28

lange wrote:
> Nej beklager.

> Hvis de gider at sende skal du huske at regne med at der kommer told
> ind i EU (9% såvidt jeg husker for mc dele) plus 25% moms.
>
> Lange

Jebs husk at der er indførselsmoms, og alm moms. Jeg købte på et tidspunkt
de her ventilhætte med lys i hos.. øøøhh tror de hed signaldynamics....
Bestillingsskema var kun ment for USA, så jeg fik en mail om DK stod for
Danmark i Europa, hvorpå jeg skulle regne med at det ville koste lidt ekstra
i shipping. Jeg mailede tilbage og sagde ok. Der gik 2 dage så kom der en
mail fra demhvor de fortalte at det var ikke så dyrt som først forventet (
tror det var 4 $ i shipping) så det var sent. afsted. !0 dage senere fik jeg
mine lys

God og seriøs behandling.

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155

http://home1.stofanet.dk/cashman

Fra : Buck

Dato : 25-04-03 08:38

Vær lige opmærksom på at denne lift ikke er egnet til alle cykler!
Den dur kun hvis du kan løfte direkte i stellet (dvs. der stikker ikke
noget neden under stellet, hverken motor, udstødning el.lign.).
Og der hvor du løfter skal der helst være balance i cyklen, også hvis du
evt. afmonterer et af hjulene...

for nogen tid siden var der en her i gruppen der ville lave tegninger over
en lift i fuld størrelse. Hvad blev der af dem?
--
/Buck
CB 550 F1 '75 (Der ikke kan løftes af sådan en lift)