Danmarks dyreste fotografer!!!
Fra : Kim Lundgaard

Dato : 25-04-03 05:52

BLIIIITZ!!!! Smil du er på!
Det var jeg ihvertfald da blev knipset
igår aftes af en fotovogn... Æv æv....

Men hvordan er det nu lige det er med sådan
nogle fotovogne og motorcykler? Tager de
også et billede ud af forruden for at få nr
pladen eller hvad???

Mvh. Kim

Fra : Ukendt

Dato : 25-04-03 06:45

> BLIIIITZ!!!! Smil du er på!
> Det var jeg ihvertfald da blev knipset
> igår aftes af en fotovogn... Æv æv....

Jeg er blevet blitzet 3 gange - og ja - de tager billeder bagfra... Men jeg
plejer bare at rykke den på baghjul når jeg passére - det er nærmest en
refleks nu...

Nej... LOL ... Jeg er blevet blitzet 3 gange - har dog aldrig modtaget et
billede... (her snakker vi på Fyn)...

Mvh
Allan

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 25-04-03 13:27

"Allan" <allan (at) rasmussen.mail.FJERNEdk> skrev i en meddelelse

> Jeg er blevet blitzet 3 gange - og ja - de tager billeder bagfra... Men
jeg
> plejer bare at rykke den på baghjul når jeg passére - det er nærmest en
> refleks nu...

Hehe... Den må jeg huske!!!

> Nej... LOL ... Jeg er blevet blitzet 3 gange - har dog aldrig modtaget et
> billede... (her snakker vi på Fyn)...

Oliver Bruchhaus.

Fra : Megas

Dato : 25-04-03 14:44

Oliver Bruchhaus wrote:
> "Allan" <allan (at) rasmussen.mail.FJERNEdk> skrev i en meddelelse

*Klip*

> Hehe... Den må jeg huske!!!

Var også min første tanke :D :D :D

--
Megas

2003 Kawa ZX12 turbo, lattergas
& alkohol/vand-injection købes
bud: 500,-kr & en gammel Ford Sierra

Fra : Martin

Dato : 25-04-03 07:04

"Kim Lundgaard (slet 12BA8)" <streetfigther@12BA8mail.dk> wrote in message
> [...]
>
> Men hvordan er det nu lige det er med sådan
> nogle fotovogne og motorcykler? Tager de
> også et billede ud af forruden for at få nr

Der tages ikke billede bagfra, men jeg tror at betent'en vender sit
fede corpus og noterer nr. pladen, og vupti så kommer der et
billede med posten..

HAR prøvet ....

Fra : Jake

Dato : 25-04-03 09:07

> Der tages ikke billede bagfra

Det kommer an på hvor i landet vi snakker. Jeg har ladet mig fortælle at
politiet i visse politikredse (bla i Århus) har et videokamera i forruden på
fotovognen til at optage bageste nummeplade.

/Jake

Fra : GRISEN

Dato : 25-04-03 10:06

On Fri, 25 Apr 2003 10:07:17 +0200, "Jake" <gadegaard@mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]

Nogen påstår der gør... andre påstår der ikke gør. :-/
Hvis der tages billede bagfra, så må der da mindst være een person her i gruppen der har mulighed for at poste det i dk.binaer.motor ?!?

Fra : Kim Lundgaard

Dato : 25-04-03 15:39

> [...]
>Hvis der tages billede bagfra, så må der da mindst være een person
>her i gruppen der har mulighed for at poste det i dk.binaer.motor

Hvis de kun vender sig om og notere nr pladen
i farten, uden at kunne forvise et billede af
nr pladen, kan det jo være hvem som helst, de
har taget et billede af forfra!
--
Mvh.
Kim

Fra : Pein

Dato : 25-04-03 11:03

"Kim Lundgaard skrev ...

> Men hvordan er det nu lige det er med sådan
> nogle fotovogne og motorcykler? Tager de
> også et billede ud af forruden for at få nr
> pladen eller hvad???

Jeg er blevet blitzet en gang i København og den så jeg aldrig noget
til. Nummerplade frit synlig, pæn ren og helt reglementeret anbragt. Og
jeg kørte ikke ret stærkt heller. Kun omkring 75 i en 50 zone, så de
skulle snildt kunne nå at se nummeret.

/Niels