Hvad er det i skriver ??
Fra : Henrik Clausen

Dato : 24-04-03 22:34

Jeg har tidliger her i NG (news group) fundet et link om hvordan regler osv
er, nu kan jeg bare ikke finde det. Jeg leder især efter et sted hvor jeg
kan finde forkortelser. Hvad betyder f.eks. OT ??

Clausen.dk
Suzuki GSX 400 X Impulse

Fra : D@lby

Dato : 24-04-03 22:42

"Henrik Clausen" <clausen.dk@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er, nu kan jeg bare ikke finde det. Jeg leder især efter et sted hvor jeg
> kan finde forkortelser. Hvad betyder f.eks. OT ??

OT betyder Off Topic - det vil sige at man måske spørger om noget som
egentlig ikke hører til i den nyhedsgruppe.

Lars D@lby

Fra : D@lby

Dato : 24-04-03 22:44

Hov glemte lige www.usenet.dk

Lars D@lby

Fra : Henrik Clausen

Dato : 24-04-03 22:47

"D@lby" <LarsdalbyNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Henrik Clausen" <clausen.dk@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Mange tak for hjælpen....

Fra : Lars T. Thomsen

Dato : 24-04-03 22:41

Hej Henrik!

Mon ikke, at http://www.usenet.dk/ kan hjælpe dig?

> Jeg leder især efter et sted hvor jeg
> kan finde forkortelser.

Hmm! - Søg lidt på nettet eller se, hvordan andre bruger forkortelser og
undlad at bruge forkortelser, hvis du ikke er sikker på, at forkortelsen
nogenlunde dækker dét, som du vil bruge den til.

> Hvad betyder f.eks. OT ??

Off Topic: F.eks. Når et emne bevæger sig (for meget?) udenfor det
oprindelige emne.
F.eks. kunne du måske havde skrevet:
"OT: Hvad er det i skriver ??" i subject, så man hermed tilkendegiver, at
indlægget ikke er specielt motorcykelrelateret.
..... lige pånær din signatur, naturligvis!

Hilsen
Lars