top stykke xt 350 årg 92
Fra : Stefan Hansen

Dato : 24-04-03 15:27

hej

jeg står og mangler et topstykke til en xt 350 årg 92, er der nogen der ved
hvor man finder sådan en sag, gerne brugt ????

hilsen stefan

Fra : Per Milborg Pedersen

Dato : 24-04-03 15:31

"Stefan Hansen" <shha02@kom.auc.dk> wrote in message
> [...]
ved
> hvor man finder sådan en sag, gerne brugt ????

Søren L. Hansen har vist nok et sådan. Prøv slh@sonofon.dk

Med racende venlig hilsen

Per M. Pedersen.....M for motortosse
www.motortosse.dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 24-04-03 21:42

Per Milborg Pedersen wrote:

> ved
>>

> Søren L. Hansen har vist nok et sådan. Prøv slh@sonofon.dk

Nu er det jo lidt for sent, men en anden gang var det nok en idé at
camouflere adressen lidt så spambotterne ikke kan finde/bruge den.
--
mvh Jes Vestervang
FZS600 og MTX125R

Fra : Mads Stetter

Dato : 24-04-03 21:54

Jes Vestervang wrote:

> Nu er det jo lidt for sent, men en anden gang var det nok en idé at
> camouflere adressen lidt så spambotterne ikke kan finde/bruge den.

Yep, the Matrix got U!

Fra : Jes Vestervang

Dato : 24-04-03 23:31

Mads Stetter wrote:

> Yep, the Matrix got U!

Jepper, lige om lidt kommer en mopset agent rendende
--
mvh Jes Vestervang - der skal til at knalde brikker.. sssnork....

Fra : Soren Lindholt

Dato : 25-04-03 08:57

Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> wrote in article
<vpuln-f61.ln1@vissen.vandhane>...

> Nu er det jo lidt for sent, men en anden gang var det nok en idé at
> camouflere adressen lidt så spambotterne ikke kan finde/bruge den.
> --
Åh, det går nok. Jeg fik meget junk en overgang, 5-10 styk om dagen, men
det er aftaget igen.
Men jeg har faktisk et topstykke til en xt350, men det har kørt uden olie,
(tysker) så det er ikke i alt for god stand.
reservedel@motortosse.dk er bedre adresse...

--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : Stefan Hansen

Dato : 25-04-03 10:05

Hvor henne slår man det fra så ens email adr. ikke bliver vist????