destilleret vand
Fra : Jake

Dato : 24-04-03 11:40

Hvor køber man destilleret vand til batteriet?

/Jake

Fra : MKS - 74

Dato : 24-04-03 12:00

On Thu, 24 Apr 2003 12:39:38 +0200, "Jake"
<gadegaard@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Hvor køber man destilleret vand til batteriet?

Nu _behøver_ det ikke ligefrem være destilleret,demineraliseret er nok
og det kan du købe i ethvert større supermarked,tankstation,
byggemarked osv.

--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på:

Fra : Finn

Dato : 24-04-03 13:21

SNIP
> Hvor køber man destilleret vand til batteriet?>
SNIP

.....eller hvis i har en tørretumbler der opsamler det i en tank. DET er
billigt (og godt)

Fra : Esben Bøll

Dato : 24-04-03 14:23

Så vidt jeg ved så er frosten i en fryser og godt nok.

Fra : Jake

Dato : 24-04-03 14:53

"Esben Bøll" <ebo@tdc.dk> wrote in message
> Så vidt jeg ved så er frosten i en fryser og godt nok.

> "Finn" <trebbienNoMAIL@city.dk> wrote in message

I har mange sjove ideer Men det er nu nemmere at købe det i Silvan end
at skille fryser eller tørretumbler ad

/Jake

Fra : Moller

Dato : 24-04-03 15:49

> I har mange sjove ideer Men det er nu nemmere at købe det i Silvan end
> at skille fryser eller tørretumbler ad

JAmen, selvbryg er velbrygt :) og en del sjovere :)

VH
Lars Molnit

Fra : Steffen Rasmussen

Dato : 24-04-03 16:01

Hejsa

"Moller" <news@molnit.com> wrote in message

> JAmen, selvbryg er velbrygt :) og en del sjovere :)

hehehe ja så snakker vi for alvor destilleret

-steffen

Fra : Tobias Møller Larsen

Dato : 24-04-03 17:49

Jeg kan skaffe det "orange" hvis du selv har en tank. Ved køb af under ti
kubikmeter er prisen 50kr/m3, derover finder vi ud af en god pris.

Tobias, hvis far er laborant på et elværk.

Fra : RpR

Dato : 24-04-03 18:21

> Jeg kan skaffe det "orange" hvis du selv har en tank. Ved køb af under ti
> kubikmeter er prisen 50kr/m3, derover finder vi ud af en god pris.

Kan lige se Jake stå ved vejkanten med en
fyld-dit-batteri-op-for-en-tier-bod

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine

Fra : Futte & Co.

Dato : 24-04-03 18:49

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> wrote in message

> Kan lige se Jake stå ved vejkanten med en
> fyld-dit-batteri-op-for-en-tier-bod

Ja, nu er det da vist på tide at henvise til :dk.fritid.tungtvand

--
Jørgen , Brøndby , med kondenstørre'vandfremstilling, (med sæberester)
CB550F , den fine årgang 1975, nu med orange, "sort sidedæksel", nice

Fra : Steffen Rasmussen

Dato : 24-04-03 20:46

Hejsa

"Futte & Co." <Xjette_lis.joergensen@lundens.netX> wrote in message

> Ja, nu er det da vist på tide at henvise til :dk.fritid.tungtvand

hehehe, ja ja bare Echolon ikke opfatter det.. så kommer både CIA, FBI,
Interpol, FET og PET ham..

-steffen

Under henvisning til at "tungt vand" (uran beriget) bl.a bruges til A-våben
fremstilling (såvidt jeg husker)

Fra : Jake

Dato : 24-04-03 23:49

"Tobias Møller Larsen" <tobber@wanadoo.dk> wrote in message
> Jeg kan skaffe det "orange" hvis du selv har en tank. Ved køb af under ti
> kubikmeter er prisen 50kr/m3, derover finder vi ud af en god pris.

Nu er det jo ikke lige frem et badeland jeg forsøger at åbne

/Jake