Mc revy
Fra : LP

Dato : 23-04-03 21:38

Efter at den af den hjemmeside blev lukke hvor man kunne se de tidligere
mc revyer helt til bage til begyndelsen, er det noget bøvl at finde data
på mcer. Er der ikke nogle som har filen liggende med mcrevyerne, og som
så måske kunne oploade den i et stykke tid på nathue, elller sådan noget.
Eller er der nogle andre som har alternitiver til mc revyen, og ja jeg ved
godt at de kan lånes på biblioteket men det ville nu være rat at have den
selv.
Lasse

Fra : Kim Persson

Dato : 23-04-03 22:02

Eller er der nogle andre som har alternitiver til mc revyen,
http://www.mcpoolen.se/
ikke nær så detaljeret, men lovlig og pålidelig.

servere med mcrevyen liggende -har dem sjældent liggende i særlig lang tid
grundet noget copyright noget.
men mcpoolen har ikke den slags problemer

mvh Kim

Fra : Kim Olsen

Dato : 23-04-03 22:12

Skulle en alligevel have fået downloadet de sidste 5 år af MC-revyen, ville
jeg da blive taknemmelig for en fil.

Hilsen

Kim
kim.olsen@sport.dk

Fra : D@lby

Dato : 23-04-03 22:21

"Kim Olsen" <kim.olsen@sport.dk> skrev i en meddelelse
> Skulle en alligevel have fået downloadet de sidste 5 år af MC-revyen,
ville
> jeg da blive taknemmelig for en fil.

Også mig :)

Fra : Benz...

Dato : 24-04-03 09:55

"Kim Persson" <5th@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> grundet noget copyright noget.
> men mcpoolen har ikke den slags problemer

Et alternativ på nettet er http://www.roxbox.dk/
Klik på linket i toppen at siden! (MCsiden)

En rimelig god og overskuelig side!
Dog kun 2003 modeller... :(

mvh Jess R6

Fra : Leiv A. Lagestrand

Dato : 23-04-03 23:10

"LP" <lape82@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> godt at de kan lånes på biblioteket men det ville nu være rat at have den

Hei
Jeg har liggende Mc-revyen fra 94-01

Dette kan jeg maile over til Dere som er interessert !

Vennlig hilsen
Leiv A. Lagestrand
ZXR 95 mod.