5 mm fingevind moetrik
Fra : Soren S. Jorvang

Dato : 22-04-03 15:38

Hej.

Er der nogen der ved, hvor jeg kan koebe en 5x0,5 mm (metrisk
fingevind) moetrik (tykkelse ikke afgoerende, men f.eks. 2 mm)?

--
Soren

Fra : Jorgen Gerdorf

Dato : 22-04-03 17:34

"Soren S. Jorvang" <soren@wheel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen der ved, hvor jeg kan koebe en 5x0,5 mm (metrisk
> fingevind) moetrik (tykkelse ikke afgoerende, men f.eks. 2 mm)?

Søren
Har du prøvet hos din MC-pusher eller som jeg gjorde, vovede mig ind hos den
lokale Øvert-forhandler da jeg skulle bruge 4 8 MG møtrikker med 1 mm
stigning (8FM).
Elleers kan du jo prøve hos Herning Industrilager
(http://www.herningindustrilager.dk).
Med venlig hilsen
Jørgen Gerdorf
DKW RT250/2 (1955)
Honda CB500T (1976)

E-mail svar til: jorgen_gerdorf@privat.tdcadsl.Honda , men skift først Honda
ud med dk

Fra : Bo Stilling Christia~

Dato : 23-04-03 08:27

Soren S. Jorvang <soren@wheel.dk> wrote in article
> [...]
>
> Er der nogen der ved, hvor jeg kan koebe en 5x0,5 mm (metrisk
> fingevind) moetrik (tykkelse ikke afgoerende, men f.eks. 2 mm)?

Jeg handler ofte rustfri skruer og dimser hos

www.mmc.dk det Masnedø Marine Center

Varenummer 514005, pris 6 kr. Man betaler med dankort og betaler kun
portoen ekstra - dvs. ingen gebyr

Hilsen

Bo Stilling Christiansen, XJ600

Fra : Soren S. Jorvang

Dato : 07-08-03 13:22

Jeg skrev:
> Er der nogen der ved, hvor jeg kan koebe en 5x0,5 mm (metrisk
> fingevind) moetrik (tykkelse ikke afgoerende, men f.eks. 2 mm)?

Hej,

jeg spurgte for nogen tid siden efter ovenstaaende og fik et par
forslag, men jeg har ingen steder kunne finde, der har saadanne
moetrikker.

Andre forslag modtages meget gerne.

--
Soren

Fra : Brian

Dato : 07-08-03 18:23

> [...]
>
> jeg spurgte for nogen tid siden efter ovenstaaende og fik et par
> forslag, men jeg har ingen steder kunne finde, der har saadanne

prøv
dk.marked.privat.motorcykel.stumpemarked

Der fik jeg god hjælp da jeg søgte en 6x0,75

Brian