Batteri: Yuasa vs. Turbo
Fra : Buck

Dato : 23-03-01 17:50

Hejsa...
min brumbasse skal ha nyt batteri...
I MC-Nøglen får man et "Turbo Motorcycle Battery" til halvdelen af hvad et
YUASA koster...
Det er jo fristende, men er der nogen der har erfaringer med disse
turbobatterier? Skal jeg hellere gribe dybere i lommen og købe et Yuasa
eller er det billige godt nok?

/Buck
CB550F

Fra : Asger Steffensen

Dato : 24-03-01 00:05

"Buck" <buck@sol.dk> wrote in message news:99frlp$amo$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
> Det er jo fristende, men er der nogen der har erfaringer med disse
> turbobatterier? Skal jeg hellere gribe dybere i lommen og købe et Yuasa

Min erfaring med batterier siger mig at det er et af de steder hvor det rent
faktisk betaler sig at købe mærkevarer. Jeg ville vælge Yuasa af de to,
omend jeg ikke kender Turbo, men som regel får man hvad man betaler for (og
når det en sjælden gang ikke er tilfældet, går det som regel den forkerte
vej
.

Asger
ZX-10

Fra : Armand

Dato : 24-03-01 01:38

Buck <buck@sol.dk> skrev i en news:99frlp$amo$1@news.inet.tele.dk...

> [...]
> Det er jo fristende, men er der nogen der har erfaringer med disse
> turbobatterier? Skal jeg hellere gribe dybere i lommen og købe et

Jeg slog lige op:
MC Nøglens priser er: 253,- hhv. 438,- kroner!

Hos Tyske Louis kan man til 550F få et Varta-batteri til 80 DM hvilket
er ca. 300,- kr.
Derudover har Louis ligeledes billigere alternativer á hhv. 50,-DM og
40,-
DM!

Læg en halvtredser i fragt, og vurder lige sagen - hvilket nok ikke
skulle tage lang tid!?

--
Armand

dm: 50 80 40

Fra : boe

Dato : 26-03-01 15:30

> [...]
> Det er jo fristende, men er der nogen der har erfaringer med disse
> turbobatterier? Skal jeg hellere gribe dybere i lommen og købe et Yuasa

Vulcano!! i Roskilde (46 35 35 65) sælger MC batterier (Varta). Jeg har lige
fået en pris på kr. 582,- (16A).
Jeg ved ikke, om det er specielt billigt, men jeg har også fået oplyst
priser over kr. 700,- fra andre forhandlere.

Bo, VF1000F

Fra : Armand

Dato : 27-03-01 11:06

boe <bemNOSPAMM@bellesystems.com> skrev i en

> [...]
> Jeg ved ikke, om det er specielt billigt, men jeg har også fået oplyst
> priser over kr. 700,- fra andre forhandlere.

Eftersom at Louis sælger samme 16Ah's Varta-akkumulator for ca.530,- kr
+ en 50'er i porto, er det absolut i den lavere ende!

--
Armand.

Fra : boe

Dato : 27-03-01 12:30

> boe <bemNOSPAMM@bellesystems.com> skrev i en

> har
>
> Eftersom at Louis sælger samme 16Ah's Varta-akkumulator for ca.530,- kr
> + en 50'er i porto, er det absolut i den lavere ende!

Godt, for jeg lovede ham at nævne hans firma her på NG, hvis hans pris var
rigtig

Bo, VF1000F