Honda Cb500Four
Fra : Ivan Bartholin Niels~

Dato : 20-04-03 01:22

Hej allesammen

Jeg har en gammel Honda CB500 Four, som er rimelig original. Men tank og
sidedæksler er malet sort. Jeg er lidt i tvivl om der er den originale
farve. De fleste billeder, som jeg har fundet har den været brun, gul, grøn
eller rød sammen med sort på ca. det halve af tanken. Farverne er så adskilt
af en staffering.
Når jeg ser i reservedelskataloget kan jeg se at de ovennævnte farver er
beskrevet som eks. Candy Garnet Brown & Black. Men der er også en der bare
er benævnt Black. Og så er det jo at jeg gerne vil vide om den med kun sort
også har en staffering. Er der noget af de ærede brugere af gruppen der har
fotos af sådan en Honda med sort tank med staffering. Eventuelt nogle gamle
brochurer eller lignende. Og er der nogen der har kendskab til hvordan det
"Fuel Tank Stripe Kit (pattern)", som kan købes hos
www.davidsilverspares.com ser ud.

Ivan Bartholin Nielsen
Nygårdsvej 8, 4700 Næstved
www.kloge.dk
Honda CB500F 1975

Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 20-04-03 05:33

Ivan Bartholin Nielsen wrote:

> [...]

> brochurer eller lignende. Og er der nogen der har kendskab til hvordan det
> "Fuel Tank Stripe Kit (pattern)", som kan købes hos

Hej Ivan jeg ville foresl¨å dig at kigge på en af disse sider:
www.sohc4.net --> http://wabisabi.swarthmore.edu:9673/bikes/cb500 (det
direkte
link til deres cb500 del)
Der er der en del info om cyklen, ellers er der farvekoderne her:
http://www.honda4fun.com/colori/colori.html
(det er godt nok en italiensk hjemmeside men det meste står på engelsk)
her er et par billeder:
http://www.honda4fun.com/gallerie/index.php?pageType=image&currDir=./advertising&image=adv13.jpg
http://www.honda4fun.com/gallerie/index.php?pageType=image&currDir=./advertising&image=adv63.jpg
http://www.honda4fun.com/gallerie/index.php?pageType=image&currDir=./advertising&image=adv72.jpg
http://www.sohc4gallery.nu/showpic.php3?id=28

--
mvh Claus
(cb750 f2 '77 http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=92)

Fra : Armand

Dato : 20-04-03 12:17

Claus Ruglund Jakobsen <travellar@hotmail.com> skrev i en
> [...]

Mon ikke at det sorte er et "nøgent" til egen-lakering i de farver man ikke
længere kan skaffe originalt :-/

> Hej Ivan jeg ville foresl¨å dig at kigge på en af disse sider.............

Google-billeder var også en mulighed ligefor.
Desværre giver den ikke særligt brugbare hit's, men så for en anden gang da!

--
Armand.