Yacco olie hos Louis?
Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 19-04-03 17:16

Jeg var lige inde på louis.de for at se om de stadig havde Delo-olie på
tilbud. Det havde de ikke, men til gengæld har de Yacco fuldsyntetisk olie.
Er der nogen her der har prøvet det? Hvis man ser på billederne, så er der
tale om 20W-50 i 1 liter dunken, og 5W-60 i 3 liter dunken.

Jeg har lige skiftet olie i dag, og efter at jeg har tømt bundkaret og
skiftet filtret, kan jeg selvfølgeligt ikke finde olien. Det viser sig så
at olien står i København, og jeg står i Ringsted(det sidste vidste jeg
godt:) Jeg blev derfor nødt til at købe olie på den lokale tank til 120 kr
literen.
For at det aldrig skal ske igen vil jeg derfor bestille noget hos Louis
igen, men kan en gsx-r 250 overhovedet kører på på 5W-60 eller 20W-50?

--
Rune D. Jørgensen

Fra : Nicolaj C.

Dato : 19-04-03 19:32

Rune, det lyder ligesom der foregår rigeligt i dit liv.
Damm, så nåede jeg heller ikke at bestille olie online.
Mest fordi jeg lige ville flashe min ny email adresse...
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/nicolaj_christensen
nicolajc@dkfritidmotorcykel.dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 20-04-03 10:54

Rune D. Jørgensen wrote:
> Jeg var lige inde på louis.de for at se om de stadig havde Delo-olie
> på tilbud.

Hvad er der galt med den her: 10W50 fuldsyntetisk til 6,24 euro/literen?

<http://www.louis.de/_3220cc23ccf62a96a0409083b72f1b412a/shop/shop_dispatch.
php?article_context=detail&grwgr=&wgr=0&total=16&page=1&back_url=.%25252Fsho
p_dispatch.php%25253Farticle_context%25253Dsearch%252526grwgr%25253D%252526w
gr%25253D0%252526page%25253D1&artnr_gr=10038906>

Bær over med mig, jeg sidder på en lånt pc og har ingen ordentlig
newsreader, som ikke ødelægger links :-/

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506

Fra : Armand

Dato : 20-04-03 11:49

Rune D. Jørgensen <bah@saddam.com> skrev i en
> Jeg var lige inde på louis.de for at se om de stadig havde Delo-olie på
> tilbud.

Slige tilbud skal man hamstre af når de forekommer!

> [...]
literen.
> For at det aldrig skal ske igen vil jeg derfor bestille noget hos Louis

Nu du hár skiftet, så er der tid nok til at holde øje med forekommende
tilbud hos Louis (og forøvrigt også Harald Nyborg og Jem&Fix!)!
Og sørg så lige for at alt det indkøbte olie ikke står samme sted næste gang

--
Amand.