Nu vi snakker Sukki Bandit
Fra : Janner

Dato : 19-04-03 10:44

Har lige smidt nogen billeder op i dk bin motor af min kammerata Bandit der
er under lettere ombygning ... Bedøm selv jeg syntes den bliver for fed *S*

Hygge

Onkel Jan
www.gugmc.dk
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=75&pid=1038

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 19-04-03 16:36

"Janner" <ask@me.just> skrev i en meddelelse
> Har lige smidt nogen billeder op i dk bin motor af min kammerata
Bandit der
> er under lettere ombygning ... Bedøm selv jeg syntes den bliver for
fed *S*

Den er pæn, personligt syntes jeg at det er synd, at han har "savet"
bagskærmen i stykker !

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 21-04-03 18:10

Dennis Hellan Pedersen wrote:
> "Janner" <ask@me.just> skrev i en meddelelse

Hej
Jeg har været ude hele Påsken, så billederne er allerede væk, jeg vil meget
gerne se dem, da jeg også selv ha lavet lidt om på min Bandit. Kunne jeg
ikke lokke dig til at lægge dem op igen?
--
Venlig hilsen Rune
http://bandit600.netfirms.com

---