Esbjerg ulykke i centrum
Fra : Olesen

Dato : 17-04-03 19:47

Hvad er historien om den motorcykel som lå på fortovet/hjørnet
i Esbjerg idag.
Politiet holdt der da jeg kørte forbi, og stedet
var mærket af...

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 17-04-03 19:54

Olesen
skrev i news:b7msqu$20p1$1@news.cybercity.dk
> Hvad er historien om den motorcykel som lå på fortovet/hjørnet
> i Esbjerg idag.
> Politiet holdt der da jeg kørte forbi, og stedet
> var mærket af...

Ja, det var meget meget trist...
Rygtet spredtes hurtigt op igennem gaderne, og stemningen blev en anden!

"Ritzaus Bureau -
En 36-årig mand omkom, da han skærtorsdag på sin motorcykel ramte en bil
i Esbjerg.Ifølge politiet i byen var manden på vej ad Marbækvej med
meget høj fart, da en bil på Strandbygade pludseligt svingede ud foran
ham. Motorcyklisten ramte ind i siden på bilen og var dræbt på stedet."

--
Mfh - Arne Lorenzen

Fra : Michael

Dato : 19-04-03 15:06

Hej.

Olesen skriver:

> Hvad er historien om den motorcykel som lå på fortovet/hjørnet
> i Esbjerg idag.
> Politiet holdt der da jeg kørte forbi, og stedet
> var mærket af...

Se her:
http://www.bt.dk/Nyheder.pl?c=right&aid=135970

Trist for familien