Tyske Internet forhandlere
Fra : BorreBoy

Dato : 17-04-03 15:52

Hejsa.

Er der en, der lige kan lave en hurtig liste over tyske forhandlere ala
Louis.de???

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : SLP/JM

Dato : 17-04-03 16:42

"BorreBoy" <borreYYY@oncable.dk> skrev >
> Er der en, der lige kan lave en hurtig liste over tyske forhandlere ala
> Louis.de???

www.polo-motorrad.de
www.hein-gericke.de
www.goto-helmstudio.de hvis det er hjelme, du er på udkig efter - men siden
er nede lige nu.

--
Susanne

Fra : BorreBoy

Dato : 17-04-03 22:32

"SLP/JM" <madcat@c.dk> skrev i en meddelelse

> "BorreBoy" <borreYYY@oncable.dk> skrev >

> [...]

Takker. Det var lige dem jeg ledte efter.

Fra : Armand

Dato : 17-04-03 22:32

SLP/JM <madcat@c.dk> skrev i en

> "BorreBoy" <borreYYY@oncable.dk> skrev >
>
> www.polo-motorrad.de
> www.hein-gericke.de
> www.goto-helmstudio.de

UGT - United Grey Team:
www.ugt.de

I det seneste # af MOTORRAD er de aktuelle tilbudshæfter for Louis, HG, Polo
og UGT forøvrigt vedlagt!

--
Armand.

Fra : finn sander

Dato : 18-04-03 10:15

> www.ugt.de
> Armand.
---------------------
Det kan da godt værre det er mig, men jeg kan ikke ændre mellem
Tysk/Øst/Sweitz altså kan man ikke få det sendt til lille Danmark.
FS
-der desperat søger Kellermann Mini-blinker(udslogt hos Louis)

Fra : Richard

Dato : 18-04-03 12:37

finn sander wrote:
> -der desperat søger Kellermann Mini-blinker(udslogt hos Louis)

Hmm, ligner de dem, der sidder på min GB500, og som jeg skal af med
asap? - klik på billedet i linken herunder for at få en lidt større
udgave af billedet - alt kan jeg sende dig et endnu større.

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
Dk.fritid.motorcykel-info: http://dfm.divvy.dk/richard_pade

Fra : finn sander