Prøvetur på CBR600
Fra : Esben Bøll

Dato : 16-04-03 15:59

Jeg går med tanker om af skifte til en anden mc.
Derfor vil jeg høre om der skulle være nogen på fyn eller midtjylland som
har en CBR600 som jeg kunne komme ud og prøve en lille køretur på.
Det gælder jo om at finde ud af hvad man vil have inden man spørger banken
om at låne penge.
Så hvis nogen kunne give en lille tur en af dagene så må i meget gerne
kontakte mig.

Mvh Esben Bøll
XJ900 "83
mobil 23952332
ebo@oncable.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 16-04-03 16:26

Esben Bøll wrote:
> Det gælder jo om at finde ud af hvad man vil have inden man spørger banken
> om at låne penge.

For slet ikke at snakke om forsikringen ? :)

// Hans
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=43

Fra : Ukendt

Dato : 16-04-03 18:07

> Derfor vil jeg høre om der skulle være nogen på fyn eller midtjylland som
> har en CBR600 som jeg kunne komme ud og prøve en lille køretur på.

Okay det er lidt for oplagt... Men det svarer (for mig) til følgende
scenarie:

Jeg er ved at blive lidt træt af min nu efterhånden godt slidte kæreste, som
jeg har haft i 8 år. Så jeg er så småt på udkig efter en anden.
Derfor vil jeg høre om der skulle være nogle på fyn eller midtjylland som
har en (evt. forskellige modeller) som jeg kunne komme ud og prøve en lille
tur på...

Aldrig om jeg ville låne min cykel ud... Til nogen!! Men sådan er vi jo så
forskellige...

Mvh
Allan Rasmussen

Fra : Bjørn S

Dato : 16-04-03 18:26

Allan wrote:

> [...]

> har en (evt. forskellige modeller) som jeg kunne komme ud og prøve en lille

Hm...aldrig hørt om byttelån... det skulle være så moderne i vore dage,
dog med et andet navn )

--
/Bjørn - som nok også ville være lidt betænkt med at låne ud det ene eller
andre... ihvertfald i den hk-klasse

Fra : Brian W.

Dato : 16-04-03 19:37

Allan wrote:

> [...]
> prøve en lille tur på...
>
> Aldrig om jeg ville låne min cykel ud... Til nogen!! Men sådan er vi

Tjaaa mine gode kammerater må gerne prøve min CYKEL, da jeg ved hvordan de
kører, men det der med at låne ud til folk man ikke kender, og har kørt med,
er nok ikke smart. Jeg forstår godt folk der ikke låner deres cykel ud. Det
er jo for mange deres kæreste eje... Men held og lykke Esben. Det kan være
der er en venlig sjæl derude, der forbarmer sig over dig.

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155

http://home1.stofanet.dk/cashman

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 16-04-03 20:52

> [...]
> hvordan de kører, men det der med at låne ud til folk man ikke
> kender, og har kørt med, er nok ikke smart. Jeg forstår godt folk der

Jeg forstår det også fuldt ud, men har alligeve været heldig to gange at
have lånt mc'er af "fremmede" (bla. her igennem). Begge var dog
derhenne i deres "forhold" at de var ved at være klar til at kigge efter
noget nyt.

En klar aftale er så også at skrammer man den skal ejer holdes
skadesløs.

/Anders Majland
PS endnu en gang tak for turene, og som sagt før. Skal nogen have
transporteret en køreklar mc mellem kbh og det midtjyske hjælper jeg
gerne

Fra : Armand

Dato : 16-04-03 23:45

Anders Majland (Replace DOT with . in address for reply by email)
<AndersDOTMajland@jyde.dk> skrev i en news:b7kc8n$hgt$1@sunsite.dk...

> En klar aftale er så også at skrammer man den skal ejer holdes
> skadesløs.

"Hvad der er ridset, er købt"!

--
Armand.

Fra : Armand

Dato : 16-04-03 18:36

Allan <allan (at) rasmussen.mail.FJERNEdk> skrev i en

Årh hva!?
Det slider jo ikke for en femøre!

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 17-04-03 00:05

> Årh hva!?
> Det slider jo ikke for en femøre!

LOL - Nej så må du hellere gå hen til en rigtig dealer/pimp... På samme måde
som jeg nok ville finde en forhandler der lå inde med en CBR600F og
prøvekøre den...

Chancen for du for lov er noget større... Både med CBR'en og med damen...

Mvh
Allan Rasmussen