prøveplade
Fra : S.G

Dato : 15-04-03 22:03

kan det virkelig passe at hvis jeg skal bruge en prøveplde på Søndag til at
tage min RF600 (fra tyskland) hjem til Odense fra Tønder, skal betale fra
imorgen onsdag til tirsdag næste uge, fordi motorkontoret er lukket i
påsken?

Fra : Finn Andersen

Dato : 15-04-03 22:10

"S.G" <diller@mbox301.get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tage min RF600 (fra tyskland) hjem til Odense fra Tønder, skal betale fra
> imorgen onsdag til tirsdag næste uge, fordi motorkontoret er lukket i

Jeps, det passer...
har været udsat for det samme engang.. valgte dog en anden løsning, tog
dyret på trailer.

Finn
XV750

Vi ses lige pludselig, be carefull out there.

Fra : MKS - 74

Dato : 15-04-03 22:12

On Tue, 15 Apr 2003 23:02:56 +0200, "S.G" <diller@mbox301.get2net.dk>
wrote:

> [...]
>tage min RF600 (fra tyskland) hjem til Odense fra Tønder, skal betale fra
>imorgen onsdag til tirsdag næste uge, fordi motorkontoret er lukket i

Ja det kan det desværre nok godt,i Odense har de nemlig kun de
gammeldaws plader og ingen papirprøveskilte som man (vistnok) godt kan
få fremskreven til gyldighed senere end dags dato.

--
-Michael

Fra : Richard

Dato : 15-04-03 22:20

S.G wrote:
> [...]
> tage min RF600 (fra tyskland) hjem til Odense fra Tønder, skal betale fra
> imorgen onsdag til tirsdag næste uge, fordi motorkontoret er lukket i

Printer de ikke pladen for en enkelt dag efter dit valg - eller har de
endnu kun skilte til udlån på dit lokale motorkontor? - så find et
kontor der printer "pladerne".

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
Dk.fritid.motorcykel-info: http://dfm.divvy.dk/richard_pade

Fra : S.G

Dato : 15-04-03 22:29

> Printer de ikke pladen for en enkelt dag efter dit valg - eller har de
> endnu kun skilte til udlån på dit lokale motorkontor? - så find et
> kontor der printer "pladerne".
Nops de printer ikke i Odense
Nogen der ved hvorhenne de printer plader ud?
Håber da ikke jeg skal helt til KBH for at hente en sådan

Fra : MKS - 74

Dato : 15-04-03 22:32

On Tue, 15 Apr 2003 23:20:03 +0200, Richard
<richardPUNKTUMpade@mail.dk> wrote:

>Printer de ikke pladen for en enkelt dag efter dit valg - eller har de
>endnu kun skilte til udlån på dit lokale motorkontor? - så find et
>kontor der printer "pladerne".

Spørgsmålet er så om der findes et motorkontor i nærheden af Sebastian
der udleverer "klisterplader" så han kan nå det imorgen før
helligdagene - for bor man i Odense så hjælper det jo ikke meget hvis
alle de relevante steder er på djævleøen,jeg kender ingen steder på
Fyn - på djævleøen er der flere : Helsingør, Nærum, Rødovre og
Slagelse motorkontor,men da udstyret til prod. af disse plader
angiveligt er ret dyrt er ordningen aldrig rigtig blevet
landsdækkende.

--
-Michael

Fra : S.G

Dato : 15-04-03 22:37

> Spørgsmålet er så om der findes et motorkontor i nærheden af Sebastian
> der udleverer "klisterplader" så han kan nå det imorgen før
> helligdagene

JA
Så er der nogle af jer hoveder herinde de rved det.. MidtJylland og
Sønderjylland kan osse evt gå

Fra : Richard

Dato : 16-04-03 12:01

MKS - 74 wrote:
> [...]
> Slagelse motorkontor,men da udstyret til prod. af disse plader
> angiveligt er ret dyrt er ordningen aldrig rigtig blevet

En printer og (evt. en opkobling til en central) pc med database - hvor
svært kan det være. Trist at der ikke er vilje til at gennemføre
ordningen landsdækkende - det må spare en del administration og
håndtering IMHO.

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 16-04-03 12:41

Richard wrote:

> [...]
> svært kan det være. Trist at der ikke er vilje til at gennemføre
> ordningen landsdækkende - det må spare en del administration og

Det kender du nok allerede svaret på. Ved hvilken metode tjener man mest
på?. Sidst jeg lejede sådan en foreslog jeg netop hun stak mig en håndfuld
folieskilte. Dem kunne jeg da lave meget billigere på min egen laserprinter.
Hun havde sgu ingen humor.

Ib Jakobsen

Fra : Hans Joergensen

Dato : 16-04-03 15:46

Richard wrote:
> [...]
> svært kan det være. Trist at der ikke er vilje til at gennemføre
> ordningen landsdækkende - det må spare en del administration og

Nu er politiets IT-situation jo ganske frygtelig ..

// Hans
--
http://rd350.nathue.dk - still smoking

Fra : Richard

Dato : 16-04-03 16:40

Hans Joergensen wrote:

> Nu er politiets IT-situation jo ganske frygtelig ..

Ja, det siges - og især på motorkøretøjsområdet får de jo heller ikke
ret mange kr. ind i afgifter til at dække admisnistrationen

Fra : Jacob

Dato : 15-04-03 22:30

Du kan aflevere dine plader hos ordenspolitiet uden for motorkontorets
åbningstid. Dvs. du kan aflevere dem søndag.
De sender så dit depositum til dig i løbet af nogle få dage (1-2 dage).

MVH
Jacob

Fra : S.G

Dato : 15-04-03 22:34

"Jacob" <Kloster@grejsdalen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> åbningstid. Dvs. du kan aflevere dem søndag.
> De sender så dit depositum til dig i løbet af nogle få dage (1-2 dage).

Jeps.. Men stadig lang tid fra onsdag til søndag. Ville helst hvis jeg
kunne nøjes med en enkelt dags betaling.
Men tak for rådet

Fra : Armand

Dato : 15-04-03 22:29

> [...]
> tage min RF600 (fra tyskland) hjem til Odense fra Tønder, skal betale fra
> imorgen onsdag til tirsdag næste uge, fordi motorkontoret er lukket i

Nix!
Sheriffen vil hellere end gerne have pladen ind så tidligt som muligt, så
man kan sagtens aflevere den ind over skranken (mod kvittering) til
vagthavende på den pågældende sheriff's fort!

--
Armand.

Fra : S.G

Dato : 15-04-03 22:36

> [...]
> man kan sagtens aflevere den ind over skranken (mod kvittering) til
> vagthavende på den pågældende sheriff's fort!

Jeps men er jo fattig studerende. Vil da helst nøjes med en enkelt dags
betaling (som jeg osse skrev til Jacob)
Alternativet er at hente den i en hverdag selvom jeg på ingen måde har tid
til det

Fra : Morten Juel

Dato : 15-04-03 22:52

> [...]
> tage min RF600 (fra tyskland) hjem til Odense fra Tønder, skal betale fra
> imorgen onsdag til tirsdag næste uge, fordi motorkontoret er lukket i

Ja verden er ond, men så må du jo bare udnytte dagene fuldt ud for de 100,-
pr dag ! )

Morten --- http://StarChild.dk
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i
DR350SET --- http://DR350.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : albert

Dato : 16-04-03 19:27

I padborg er der døgnåben på "motorkontoret" - og de printer blot en plade
for en dag - uden depositum

No probs der...

Mvh Albert