Prøveplade og forsikring af brugt mc
Fra : Jan Madsen

Dato : 15-04-03 18:58

Hi

Jeg har købt en brugt mc som jeg skal have afhentet hos sælger.
Imorgen skal jeg på motorkontoret og have en prøveplade.

Men hvad skal de have af informationer på motorkontoret?
(Jeg har stelnummeret og det gamle registreringsnummer9

Hvordan er sån en mc forsikret som kører på prøveplade?
Skal jeg have fat i mit forsikringsselskab og have en endagsforsikring eller
hvordan er det lige?

--
/ Jan

If it works, tear it apart and find out why!

Fra : MKS - 74

Dato : 15-04-03 19:05

On Tue, 15 Apr 2003 19:58:04 +0200, "Jan Madsen" <jms_dk@yahoo.com>
wrote:

>Men hvad skal de have af informationer på motorkontoret?

De er gladest for den gamle reg. attest,men stelnr. er nok

>Hvordan er sån en mc forsikret som kører på prøveplade?

Inkluderet i prøvepladens pris på 100/dg er den lovpligtige
ansvarsforsikring så det skal du ikke tænke yderligere på.

--
-Michael

Fra : Jan Madsen

Dato : 15-04-03 21:00

MKS - 74 wrote:

> De er gladest for den gamle reg. attest,men stelnr. er nok

Fint, det har jeg.

> Inkluderet i prøvepladens pris på 100/dg er den lovpligtige
> ansvarsforsikring så det skal du ikke tænke yderligere på.

Fedt.

Jeg takker for svaret. Det var lige det jeg ville vide.

Fra : Thor

Dato : 15-04-03 19:28

nope.
mener bestemt der er en ansvarsforsikring på prøveplader..hva enten det er
bil, mc , ...
Mvh TB